Scott P.O.V.
După ce am fost la cimintir , am decis că trebuia sa o mai duc in cateva locuri, pentru a castiga timp.
Am mers in West . Stiam ca nu ii place acest club , dar poate isi va schimba parerea . Sper doar sa nu arunce cu cola dietetica in mine , din nou .《》
O vad . Isi bea cola dietetica in timp ce analizează persoanele care dau din fumd pe ringul de dans .
Voiam sa o invit la dans ,dar telefonul imi suna .
Injur pe acea persoana care m-a sunat , apoi raspund .《》
Ma intorc in local, unde o vad pe Madeline ridicându-se de pe scaun . Nu o puteam lasa sa plece . Am convins-o sa stea jos .
Ne simțeam destul de bine .
Pana cand vine ea : VANESSA .
Nu imi vine sa cred . Stie ca o plac pe Madeline , dar ea tot vrea sa ne strice seara .A început să vorbească despre secret. Trebuia sa o fac sa taca , doar ca Madeline mi-a luat-o inainte .
M-a sarutat . A fost unul din cele mai sincere săruturi . Simțeam că absolut nimic nu ne mai desparte .Am decis amândoi ca era mai bine sa plecam din club-ul asta de 2 bani .
Tăcerea era una linistită . Eu eram atent la drum , iar ea se uita pe geam .
-Deci , despre ce secret vorbea Vanessa?imi spune ea , in timp ce ii puteam citi frica din vocea ei .
Ma uit la ea . Ochii ii erau extrem de rosii .
-Nu conteaza asta . Tu trebuie sa ai incredere in mine . Ok?spun eu si o prind de mana .
După 2 secunde , realizez faptul ca am mai facut aceasta greseala . Trebuia sa fiu atent la drum . Nu-mi permiteam sa o pierd. Nu acum .Imi concentrez privirea asupra drumului .
Doua lumini , mai precis faruri , vin in directia noastra . Este o masina . Merge pe contra-sens .
Fac un viraj , încercând să ocolesc masina .
Nu reusisem . Ma uit la Madeline . Era plina de sânge . Am pins-o de mana . Abia i se mai simtea pulsul .
Am sunat la politie . După cateva minute , in care am indicat politistilor locația mea si a celui /celei care a provocat accidentul, am sunat-o pe mama lui Madeline
-Da , Scott?!spune ea de la celalalt capat al firului . Cum se simte Maddy?
-Nu prea bine . Deloc bine . Surpriza s-a anulat .
-De ce ?!spune ea îngrijorată .
-Am avut un accident . Un cretin tocmai ce venea de pe contra sens . Acum a venit politia . Trebuie sa închid !Încă o tin pe Maddy (Maddy-Madeline) de mana . Nu pot sa ii dau drumul. Politistii imi pun cateva intrebari, dupa care isi face aparitia o ambulanță .
Nu imi vine sa cred ! Este numai vina mea ! De ce trebuie sa distrug viețile tuturor persoanelor pe care le iubesc?!
《》
Ma invart ca un prost prin holul imens al spitalului .
Ma înjur singur , in timp ce tatăl lui Maddy avea o criză de nervi .
Maddy era in operatie . Mama ei o opera .
Astăzi trebuia sa se simtă bine . Perfect . Acum totul este ruinat.După 3 ore , mama ei iese din sala .
-Este bine ,doamna Smith?!o intreb eu pe doctora care speram ca i-a salvat viața lui Madeline .
-Da Scott , este bine. Acum are nevoie de odihna , desi cred ca ar vrea sa te vada . Nick a vorbit cu politia , cel care mergea neregulamentar a fost dus la sectie . Haide, du-te sa iti vezi iubita !Am tresărit cand am auzit cuvantul "iubita" . Imi plăcea.
Madeline P.O.V
Se aude un zgomot . Mă doare capul. Vad negru . .Asta este tot ce îmi amintesc .
Acum aud multi pasi . Vreau sa ma ridic , dar nu pot . Am o branula in mana si sunt conectată la o sumedenie de aparate .
-Scott?!Scott ?!
-Aici sunt, spune si se asează langa mine .
Imi mângâie părul .
-Sa nu mai ma sperii asa niciodata!spune el .
Râd usor , dupa care il vad ca se îndepărtează.
De ce atunci cand imi e lumea mai draga se intampla cate ceva de genul ?!Închid ochii . Nu vreau sa mai vad nimic .
-La multi ani!imi spune o voce . Era tata .
-Stai , ce?!ii spun in timp ce inecram sa imi dau seama de ce îmi spusese "La multi ani !"
-Ops .. spune el ; ma saruta pe frunte , dupa care se îndepărtează.Imi ridic privirea si il vad pe Scott .
-Inteleg ca esti tu uituca , dar nici asa !spune el si imi da un buchet de trandafiri.
-Multumesc! Dar tot nu inteleg de ce ...
-Este ziua ta azi !spune mama .
-Nu-mi vine sa cred ca am uitat !spun si imi sterg lacrima de pe obraz .Comportamentul ciudat al mamei , disparitia lui Scott din club, toate astea erau pentru mine .
Se aude un cântec .
Cele mai bune prietene veniseră aici : la spital, la ora 12 noaptea .
-Va iubesc mult !Scott, si pe tine te iubesc , mult !
CITEȘTI
Madeline
General FictionMadeline citeste despre dragoste , dar nu o simte . Nu stie cum e sa iubesti, nu a avut parte de o poveste romantică si nici nu isi doreste asta . Dar toate planurile ii sunt date peste cap de Scott, singurul băiat care a invatat-o pe Madeline ce...