Scott P.O.V.
Stiam ca nu ma va ierta . Dar nu credeam ca o sa ma doara atat. Credeam ca nu o sa imi pese prea mult, dar abia acum realizez ca imi pasa . Niciodată nu am simtit asa ceva pentru cineva, nici pentru mama sau tata ....
Acum sper sa ma ierte . Nu vreau sa ma îndepărtez de ea . Ea este tot ce mai am .Madeline P.O.V.
Din moment ce scoala este anulată , iar planul meu de a sta linistită cu o carte in mana a fost stricat de Scott , m-am schimbat si m-am dus in bucătărie .
Mama era la spital , iar tata avea o sedinta la scoala .
Chiar as avea nevoie de un sfat de-al mamei . Nu sunt retrasă fata de ea , doar e mama mea . As vrea sa stea mai mult timp acasa , dar nici nu ma deranjează absenta ei .După 5 minute in care am stat scufundata in gândurile mele , o bătaie insistenta in usa imi distruge sirul gândurilor .
" Ah ...dracia dracu'! Sunt singura acasa cu Scott " imi spun .
Ii deschid usa individului incredibil de trist, si ma îndrept spre frigider .
-Chiar asa ?!Ma intreaba el.
-Chiar asa ce ?!spun eu rece
-" Ah ...dracia dracu'! Sunt singura acasa cu Scott " spune el , incercand sa ma imite ;cand am auzit asta, am tresarit , dupa care am inceput sa rad in hohote.Nu realizez cand calc pe mopul lăsat de mama lângă frigider , si mai ales cand ajung in bratele lui Scott .
Incerc sa nu ma pierd in ochii lui , dar esuez .
-Tu esti tot ce am ! Te rog , lasa-ma sa repar tot ce am facut !spune el
- Si de unde stiu ca nu o sa ma ranesti din nou ?!spun in timp ce el ma ridica .
-Madeline . .. Nu iti vreau raul ..de ce as vrea sa rănesc singura persoana care ma intelege, care ma ajuta , care imi alina toata suferinta ?!De ce as vrea sa te pierd, cand tu esti tot ce mi-a rămas?spune el in timp ce mama lui imi mângâie părul .Mă lăsase masca . Nu stiam ce sa fac . Mângâierea lui mi-a adus mii de fluturi in stomac , in timp ce ochii lui plini de lacrimi imi transmiteau sinceritate ... si ... iubire .
- Si cum o sa faci asta ?!Cum o sa imi recastigi increderea!?spun eu cu ultimul strop de putere pe care îl aveam .
-Haide , spune el si ma trage spre scări .Ajungem in camera mea .
-Tu ramai aici , te schimbi , dupa vin si eu .
-S....am incercat eu sa spun , dar el plecase .După jumatate de ora , Scott intra in camera mea . Purta o camasa bleu si o pereche de blugi . La prima vedere , mi s-a parut ca era îmbrăcat foarte formal , dar dupa mi-am dat seama ca eu eram in pijamale . Nu imi alesesem nimic .
El nu imi spune nimic . Se îndreaptă spre sifonierul meu, in care rămăsese doar o pereche de pantofi negri cu toc . Ii ia si ii pune langa pat . .
Apoi alege din cele 3 grămezi de haine pe care eu le-am facut (ma simt mandra) o pereche de blugi si un maieu bleu .
Le asează pe toate pe pat , dupa care pleaca .Mă schimb in hainele date de el . Imi ondulez părul in cateva bucle lejere, dupa care ma machiez .
Imi iau telefonul si toate lucrurile care cred ca mi-ar fi necesare , le asez in clasica si nemuritoarea mea geanta neagră .La final , ma uit in oglinda. Rezultatul era unul minunat . Totul era perfect .
Cobor si il gasesc pe Scott in fata usii , alaturi de părinții mei .
-Ce frumoasa esti!spune mama si ma ia in brate .
Tata ma îmbrătisează, imi urează "distractie plăcută "-Mama ... nu ma duc la bal .. nu este nimic special, asa ca nu ne mai face poze !spun eu in timp ce ea continua sa ne faca poze .
Intr-un final , lasa aparatul foto , dupa care se îndreaptă spre etaj , urmărită de tata .
Urcam in masina lui Scott .
-Acum imi spui si mie unde o sa mergem ?!ii spun eu .
-O sa facem o mică vizita cuiva , dupa o sa vezi tu .-Azi este si ziua ei !spune Scott in timp ce privea cimitirul, oprindu-se in dreptul crucii părinților lui . Mama , te iubesc !spune el si ma tine de mana . Madeline , te-am adus aici , pentru că tu esti cea mai importantă persoana din viata mea ! Am simtit ca trebuia sa o fac!
Nu spun nimic . Pur si simplu o lacrima mi se prelinge pe obraz . Ii sterg lacrima lui Scott , dupa care îl iau in brate .
-Scott, esti cel mai important pentru mine , sa nu uiti !spun eu in timp ce ne desprindem din imbratisare.In masina , starea lui se schimbase toatal . Acum o secunda plângea , iar acum asculta muzica .
-Ii plăcea muzica !spune el in timp ce marea volumul muzicii .
-Acum unde o sa ma duci?! spune el in timp ce el conducea .
-Ti-am spus , este secret . Acum pune-ti asta la ochi !In secunda urmatoare, vad negru !
Imi dau bucata de material jos .
-Serios Scott , aici m-ai adus ?!
CITEȘTI
Madeline
General FictionMadeline citeste despre dragoste , dar nu o simte . Nu stie cum e sa iubesti, nu a avut parte de o poveste romantică si nici nu isi doreste asta . Dar toate planurile ii sunt date peste cap de Scott, singurul băiat care a invatat-o pe Madeline ce...