Să fac o mică recapitulare a celei mai proaste zi din viața mea .
M-am trezit cu un sentiment minunat cauzat de Scott care a dormit in mansarda . Micul dejun a fost destul de ciudat; Scott ma ignora . Am mers pe jos pana la liceu . Ora de geografie a fost plictisitoare . John a sarutat-o pe Ximi . Imi este foarte dor de Tina .
Partea cea mai buna : Scott , Tina si Scorpia sunt BFF , iar Scorpia s-a luat din nou de mine . Scott nu a facut nimic , dar m-am apărat singura .Acum sunt în nu stiu ce loc din curtea liceului si simt ca explodez de la atata plâns .
Am continuat sa plang , masandu-mi usor capul .
Aveam nevoie de cineva care sa ma înțeleagă asa cum o facea prietena mea cea mai bună , sa ma îmbrățișeze si sa imi spuna ca totul este bine .
Dar eu ce am .. NIMIC !! Sunt o nefericita intr-o lume plina de nefericiti , incerc sa nu ma inec , ma zbat pentru a rămâne la suprafață .
Fiecare nefericit din lumea asta se prinde de propriul orgoliu , care este o cale de scăpare, dar si o capcana .Mă trezesc din gândurile mele . Ridic usor privirea si observ pe cineva asezandu-se langa mine .
-Scuza-ma , imi căutam fiica !spune vocea pe care am recunoscut-o, in timp ce imi acopeream ochii cu mâinile.
Le ridic, încercând să îmi sterg lacrimile . Imi privesc tatăl care se uită intr-un punct nedeterminat din curtea scolii .
-Tati , am nevoie de tine !spun si il iau in brate .
El imi raspunde la imbratisare , iar lacrimile mele încep sa curgă pe obrajii mei rosii , in ciuda încercărilor mele de a le opri.-Iubita ... ce ai patit?! Cine ti-a facut asta ?!imi spune el in timp ce imi sterge cateva dintre lacrimile mele care continuau sa curgă pe obraji .
-Nu conteaza . .. dacă daca ma gandesc mai bine .. eu singura mi-am facut asa !Am avut incredere , si am fost rănită! Tati , nu mai vreau sa sufăr!
-Esti o luptătoare, iar Scott , Tina , Ximi , eu si mama ta vom fi mereu alaturi de tine.La auzul acestor cuvinte, am tresărit usor , dupa care mi-am imbratisat tatăl. El nu stia de ce plângeam . Persoanele pe care le considera el apropiate mie mi-au rupt inima in mii de bucati , care nu va fi reparată usor..
In timp ce imi imbratisam tatăl, o voce ne întrerupe momentul .
-Ma scuzati , domnule S , ma puteti lasa putin singura cu Madeline ?!ii spune Tina tatei .
După ce îi arunc o privire urâtă tatei ,el si-a dat seama ca Tina era unul din motivele pentru care plângeam, asa ca s-a ridicat, a imbratisat-o pe Tina si s-a facut nevăzut .-Vino aici , spune Tina si ma ia in brate . Nu mai plânge , spune ea in timp ce o lacrima ii curge pe obraz . Tu esti o proasta, si eu am fost proasta si imi pare rau pentru asta. Adevărul este ca tata s-a logodit , iar eu nu acceptat chestia asta cu bratele deschise. Nu am vrut să spun nimănui . Legat de Charlie , m-am despărțit de el ! Era , este si va ramane un badaran . Toate astea s-au adunat la un loc , iar eu mi-am varsat nervii pe tine ! Acum putem să ne continuam viata de burlace !
-Te iubesc mult idioato !spun eu si o îmbrățișez.Este prima mea cerată mai severa cu Tina . O iubesc din tot sufletul meu , nu as putea niciodata sa o rănesc .
Ne-am cunoscut in conditii destul de dubioase , avand in vedere ca eu eram tipa tupeista in generala, iar ea noua fata care venea din alt oras . Am ajutat-o in prima ei zi la scoala , iar de atunci am rămas nedespartite. Desi in unele clipe ma gândeam la faptul ca ea sta cu mine, doar pentru a-mi intoarce acel favor, astazi mi-a dovedit contrariul.
Nu o sa ma creada nimeni (doar Sfântul Duh) daca spun ca in fiecare scoala exista o SCORPIE .
Exista acea persoana care numai Sfântul Duh stie de ce se comportă ca ultima disperată dupa suferinta , Care pe deasupra mai este si plina de fite si arfe .*primesc un mesaj*
" Lectia numarul 2 : NU RENUNȚA LA PRIETENI ! NU LASA ORGOLIUL SA TE CONDUCA! "Am închis telefonul si l-am pus in geanta mea neagră de piele .
-Ce ai spune daca am merge la o gelaterie?!imi spune Tina in timp ce ne plimbam prin curtea liceului.
-Si cu orele ?! Ce facem ?!
-S-au anulat , desteapto ! Haide! spune ea si ma trage afara din curtea liceului .După 10 minute în care eu si Tina am povestit ce s-a intamplat in ultimele zile , am mers la gelaterie .
-Ce zici dacă ai veni la mine în seara asta?!ma întreba Tina in timp ce mânca o înghețata cu fistic si ciocolată .Am luat si eu o gură din înghețata mea cu fructe de pădure si am aprobat-o , dupa care l-am sunat pe tata pentru a-i cere acordul .
De la un timp mama isi petrecea mult timp înafara casei , lucru care nu-mi plăcea .Am ignorat senzatia asta neplăcută si mi-am continuat drumul alaturi de cea mai buna prietena .
Acest capitol il dedic unor persoane minunate : MariaGrigore2 , Baby_555 si AnonimaPentruUni .
CITEȘTI
Madeline
General FictionMadeline citeste despre dragoste , dar nu o simte . Nu stie cum e sa iubesti, nu a avut parte de o poveste romantică si nici nu isi doreste asta . Dar toate planurile ii sunt date peste cap de Scott, singurul băiat care a invatat-o pe Madeline ce...