Capitolul 7

50 10 6
                                    

-De ce sa nu il păstrez?!il intreb în timp ce el se uita la mine .
-Nu credeam ca o sa fie important pentru tine ..
-Esti un prost ! Normal ca este important pentru mine !spun eu si il iau in brate . Esti un mare prost! Eu ma duc la culcare , daca vrei poti ramane aici , dar e prima si ultima dată!  spun si cobor scările,  ca apoi sa ajung in dormitorul meu .

                               《》

Cobor scările si ii gasesc pe Scott si pe părinții mei discutand si zâmbind in timp ce luau micul dejun . Imi
îmbrățișez părinții si ma asez la masa .

Nu stiu de ce , dar Scott m-a ignorat complet , iar atunci cand am vrut sa merg la el , s-a urcat in masina si a plecat .
Mă durea atitudinea lui. El nu era asa .
Nu era rece si distant . El era grijuliu si atent . Ce s-a intamplat cu Scott pe care-l iubesc.... Nu , nu!! Ce s-a intamplat cu Scott pe care-l cunosc ?! Sau pe care credeam ca il cunosc..

Scott P.O.V.

E al naibii de greu sa stau departe de ea ...
Nu credeam in viata mea ca o sa ma atasez asa de mult de o persoana pe care o cunosc de putin timp . Nu pot să uit zâmbetul ei minunat , nu pot sa să uit clipele petrecute langa ea si faptul ca s-a deschis in fata mea . ..
Tot ce fac , fac pentru binele ei ...
Sper sa ma ierte

Madeline P.O.V.

Mă îndrept spre Ximi . O iau in brate , in timp ce ea ma saluta .
-Ghici ce s-a intamplat!? John m-a sarutat!
-Esti proasta!? Nu-mi vine să cred , vino si povesteste-mi tot !

Desi Ximi era mai prostuta uneori,  ma făcea sa ma simt speciala . Mereu ma asculta si era acolo cand aveam nevoie de ea .
Imi era foarte dor de Tina , dar nu puteam sa ii spun asta , as fi fost cea mai rea prietena ... 

Am aflat de la ea ca John săruta bine , dar momentan au decis să ramana prieteni . Proasta este !!

Am intrat in clasa chicotind si vorbind . Nu i-am spus nimic  despre atitudinea lui Scott , desi simteam nevoia sa-i povestesc cuiva .
Ne-am asezat in ultima banca si am inceput sa ne desfacem cărțile din ghiozadan , ca apoi sa intre tata in clasa .

-V-am citit scrisorile si singurul lucru pe care pot sa vi-l spun este ca am ras foarte mult !!spune el si imi face cu ochiul,  iar eu in semn de protest am ridicat ochii in sus , rugandu-ma ca ora sa decurgă mai "normal"

Rugăciunea mi-a fost ascultată,  iar ora a decurs normal.
Mi-am luat ghiozdanul si ne-am indreptat spre cantina .
Eu mi-am luat o salata si Ximi un sandwich .
Am ajung la masa normala (cea a majoretelor ) , le-am salutat pe fete si m-am asezat . In secunda urmatoare am simțit cum cerul cade peste mine .

Scorpia se îndrepta spre mine , in timp ce Tina râdea la cateva glume facute de Scott .  Toti ma priveau cu dispret  .
Eram obisnuita cu Scorpia , dar jur ca daca cineva mi-ar fi spus acum 1 săptămână ca Tina m-ar fi privit asa , începeam sa rad .

-Te dai ?! Sau vrei invitații speciale?!imi spune Scott in timp ce Tina si Scorpia radeau  .
-Nu Scott,  nu ma dau!! Dar din pacate nu cred ca exista si o masa pentru nesimțiți in aceasta cantina !spun si iau o gură zdavana de Cola dietetica . 

-Ma scuzati , am primit un mesaj !spun si ma întorc. 
Privesc telefonul nedumerită .  Era un numar necunoscut .
 
   Lectia nr 1 : Intr-o ceartăniciodată nu lasi lucrurile asa . Iesi in evidenta . Apara-te cu orice pret ! 

Îi arunc o privire urâtă lui Scott.  Mă întorc si vad ca mâncarea Scopriei era la cativa centimetri de fata mea .

Din instinct , împing farfuria , iar mâncarea cade pe rochia Scorpiei .
-Niciodată sa nu te mai iei de Madelime Smith ! Tina , chiar nu vreau sa se întâmple chestia asta intre noi !spun cu lacrimi in ochi .

Ies din cantina,  ajungând în curtea liceului . Pasii ma duc intr-o zona mai retrasă,  unde se afla o banca.  Mă asez pe ea si incep sa plâng .  Era singurul lucru pe care mai puteam sa il fac . ..

MadelineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum