Ce vrei?
Mama: Why nu mai tipa sunt lângă tine.
Eu:Aaa..Serios?Si vaca are 5 picioare.
Mama:Treci in camera ta , esti pedepsită.
Eu:Oricum in camera mea îmi petrec tot timpul.
Mama:Acum esti nesimtita.
Eu:Asa m-am născut.
Mama:De ce trebuie sa fi asa?
Eu:Asa cum?
Mama:Asa de diferită, frații tai nu sunt asa.
Eu:Ei sunt mai prosti.
Mama: Ce ai spus?
Eu: Ce ai auzit.
Mama:Whyyyyy
Eu:Ce tot vrei....acum plec in camera mea .
Mama: Asa
Eu: Îmi plac pedepsele tale.
Mama:Ce ai spus?
Eu: Nimic, vorbeam cu peretele, el ma asculta si ma înțelege.
Mama:Off
Why pov
Hmmm. ....hai sa ma prezint ma numesc Why am 16 ani, sunt o fata cu parul saten , ochii albastrii, nici slaba dar nici grasă, sunt mai diferită. Dar îmi place.Eu sunt singura din familia mea care e mai rebel , care vede viața altfel decat ceilalți.
Cu iubirea cum îmi merge?
Iacc iubire...ma dezgustă. IUBIREA NU E PENTRU MINE.Asa sa revenim, azi e prima zi de scoală (ieii), nu urăsc scoala, o detest.Sunt in clasa a 10 si am trei prietene.Pixy, Tixu,si Andex, ele sunt fete si sunt ca si surorile mele. Ele ma.înteleg perfec. Eu , Pixy si Andex nu avem prieten in schimb scumpa noastra Tix are iubit de un an.Ma bucur pentru ei,sti uneori îmi doresc si eu iubit , dar îmi trece după o oră.
In fine ma duc la stația de autobuz si cumpăr un bilet deoarece abonament nu am.Astept vreo 10 minute si îmi vine prețiosul autobuz care era full .Dar nu era full cu elevi ci cu mosi, si babe pe care nu le suport.Urc in autobuz , îmi compostez biletul si ma pun pe un scaun când aud ca o baba vine la mine si îmi zice sa ma dau, ei bine mie atunci miau venit toți dracii posibili si m-am luat cu ea la cearta. După o scurtă cearta de 5 minute in care baba a tacut de frica am ajuns la scoală unde am vazut foarte mulți elevi, printre care si boboci.Hi, hi,hi, noi victime ale mistourilor mele .Am intrat in curtea scolii si le-am vazut pe Pixy , Tixi si Andex.Am.mers la ele si le-am salutat le-am strâns in brate deoarece aveam nevoie de ele.Apoi scumpul nostru diriginte ne-a chemat pe toți in clasă. Ei bine noi suntem la etajul 2 sala habar nu am , nici nu îmi prea pasa. Am intrat in clasa eu cu Pixy ne-am asezat in banca a 3 a de langa usă iar Tixi si Andex in spatele nostru .Eram coltul cel mai misto.Apoi a urmat o lunga predica despre regulament si reguli pe care eu oricum nu le prea respectam. După ce a terminat de zis tot am iesit si am plecat spre casă. Din nou a urmat o călătorie cu autobuzul de oameni morti.Am ajuns acasa unde cățelul meu Lucky ma astepta sa il scot afară. L-am scos si am cam stat 20 de minute sa isi facă nevoile. Potaie nenorocită, îmi face in ciudă, După cat ca nu aveam chef de plimbări, trebuie sa stau si dupa el.In sfârșit a terminat , am ajuns acasa si mi-am pus castile pe urechi, cu melodia mea preferată, si am inchis ochii.Fara sa stiu am adormit.A venit seara iar mama trebuia sa vina de la munca , no stress.Am mers in bucătărie am luat un bol, cereale, lapte si am mâncat, Apoi am.iesit pe terasa si ma uităm la stele.
Oare undeva in acest univers e facut cineva pentru mine? Oare îmi voi gasi jumătatea? Oare voi iubi vreodată? Oare voi fi fericita si eu? Pot fi si eu normală? Hoo, la stai putin "normală "?, .Asta nu îmi place ..Am încercat sa fiu normală si nu mi-a plăcut.
Am auzit usa de la garaj, clar a venit mama.
Mama :Buna Why ce faci?
Eu: Ce fac deobicei.
Mama:Ok, atunci te las.
Eu:Mersi,vezi ca tata ti-a lăsat un mesaj vocal
Mama:Bine Why...Eu acum ma duc sa ma culc deoarece sunt obosită, sa nu stai mult afară, e frig.
Eu:Bine noapte bună
Mama:Noapte buna
Why pov
Eram pe terasa când aud telefonul
Eu:Buna Pixy ce faci?
P: Bine Why tu?
Eu:Ca de obicei, stau si privesc stelele.
P:Off..Why nu fi tristă îți vei gasi si tu jumătate. Daca Tixi a gasit găsim si noi.
Eu:Ai dreptate. ..Pixy eu mă bag la somn.Vorbim mâine.
P:Bine Why,noapte bună.
Eu:Noapte buna Pixy.
Bun, asta e primul capitol. Astep părerile voastre.Pwp❤👑La media e Why
CITEȘTI
Why
VampireWhy este o fata cu un caracter puternic pana il întâlnește pe El...ii fura inima dar orgoliul ei nu o lasă sa iubească. Ce se va intampla? Citiți. ..👑Brusc viața ei se sfarseste dar o alta fată o continuă.Numele ei este Iris.❤