Mama:Neata iubita mea ce faci?
Eu:Neata mama sunt in baie ,vin imediat.
Mama:Oho..ce ai pățit de te-ai trezit asa devreme?
Eu:Nimic doar ca mi-a sunat alarma si am zis sa nu mai întârzii.
Mama:Ok, ma duc sa iti pregătesc clătite.
Eu:Ok mama.
Eram in baie si deodată aud ca sa sparg o vaza. Am iesit dar nu era nimeni insa fereastra era deschisa dar puteam sa jur ca am lasat-o închisă. Ciudat dar nu am mai stat sa ma gândesc. Poate vântul a bătut cu putere si a deschis fereastra.
Am coborât jos unde o farfurie plină cu clătite grade si pufoase ma asteptau.
Eu :Multumesc mama.
Mama:Cu plăcerea dragă mea.
Eu:Acum plec la scoală pa
Mama :Pe draga mea , vezi ca un seara asta cum târziu.
Eu:Ok .
Am ajuns in statie unde il vad pe Eric sarutandu-se cu Emma.
In acel moment furia ma acaparase, simteam cum lacrimile sau sa explodeze. Nesimtitul, a zis ca nu ma va răni.
Am mers la el am tras-o pe Emma de par , ea căzând iar eu sărind ea dându-i un pumn ,atunci Eric ma trage de mână si îmi zice sa nu o ating pe Emma.
Eu:Atunci rămâi cu ea
Eric:Am sa rămân, ea e de 1000 de ori mai ok decât tine.
Eu:A ...serios?
Eric:Da
Eu:Eric vei regreta ca m-ai rănit , ai vrut război , război cei primi..
Eric :Asa sa fie
Eu:Si nu uita ca si curva de lângă tine va suferi si va plăti ca s-a pus cu mine.
Eric : Sa nu îndrăznești sa îi acu ceva.
Eu:Ha, ha nu poți sa ma opresti.
In acel moment Eric a ridicat palma la mine si când sa ma lovească o mână puternica il opreste. Când îmi ridic privirea il vad pe Mike.
Mike:Sa nu îndrăznești sa te atingi de ea.
Eric:Si ma rog cine drq esti tu?
Mike:Eu sunt un prieten , dar care e bărbat si nu o muiere ca tine.
Eric :Şi de ce sunt eu muiere?
Mike:Deoarece un bărbat nu ar putea sa dea intr-o femeie .Doar o muiere .
Eric:Sti ceva vezi ce zici ca poate te so pocnesc.
Mike:Îndrăznește.
Why pov
Ma uităm la Mike cum se uita fix în ochii mei si parca îmi spune ca e aici si nu se va intampla nimic.Când Eric il amenință eu nu m-am mai putut abține şi m-am ridicat si cu o forță care m-a uimit si pe mine ii dau un pumn direct in fata arucandu-l pe jos.
Mike:Vai Why ce forță ai.
Eu:Am făcut box.
Mike:Asra explica tot.
Eu:Acum trebuie sa plec la scoală.
Mike:Hai ca te duc eu.
Eu:Ok.
Am ajuns in parcare si văd un motor superb de culoare negru cu rosu închis.
Eu:Waw
Mike:Da stiu , şi mie îmi place.
Eu:Mike am o problemă .
Mike:Ce este?
Eu :Pai îmi e frica sa merg cu motorul, si atunci m-am facut rosie ca rosia.
Mike pov
După ce am scăpat de acel prost am mers cu Why in parcare si când a văzut motorul meu a rămas uimită dar era si speriată. Când mi-a spus ca ii e frica a meargă pe motor s-a facut rosie ca racul.Era atât de frumoasă, părea firave dar nu era asa.Sub acea fată de copil gingas se ascunde o fata puternică si dura.
Why pov
După ce Mike a stat vreo 5 minute sa ma convingă am decis sa mergem .Mike a întors motorul l-a pornit iar eu cu o mica-mare-uriasă frica m-am urcat luându-o pe Mike de talie , el a schițat un zâmbet iar apoi a pornit.Nu a mers repede dar când am ajuns toți elevii ss uitau la mine si la Mike.
Mike:Gata pisi, am ajuns.
Eu:Mulțumesc pisi.
Mike:Daca vrei pisi vin si te iau.
Eu:Daca vrei , ok.
Mike :Ok.
După ce Mike a plecat am intrat in clasa, orele au trecut foarte repede , iar când am terminat orele l-am vazut pe Eric sarutandu-se cu Emma.Când am vrut sa ma duc la ei sa le dau un pumn, o mana puternica m-a cuprins de talie .Era Mike.
Mike :Stai cuminte pisi.
Eu:Off.
Apoi m-am întors si l-am luat in brațe. El strangandu-ma mai tare .Am urcat din nou pe motor,am ajuns acasă şi m-am pus sa ma culc.
Gata dragilor am terminat si capitolul 6.Va pup si va iubesc.❤❤❤💲👑
CITEȘTI
Why
VampireWhy este o fata cu un caracter puternic pana il întâlnește pe El...ii fura inima dar orgoliul ei nu o lasă sa iubească. Ce se va intampla? Citiți. ..👑Brusc viața ei se sfarseste dar o alta fată o continuă.Numele ei este Iris.❤