Capitolul 12

15 3 0
                                    

Iris pov
Era dimineață si am mers in baie , mi-am facut rutina apoi am mers la dressing de unde mi-am luat o pereche de blugi albastrul închis simpli, un tricou alb, tenesi negri si jacheta mea neagră. Părul l-am lăsat pe spate. M-am.îmbrăcat asa deoarece e prima mea zi la liceu si sper sa ma integrez bine.Bun,  am coborât in bucătărie unde mama pregătea o serie de clătite cu afine.
Mama:Neata scumpo!
Eu:Neata mama sunt delicioase clătitele.
Mama:Ma bucur ca îți plac .Si esti pregătită pentru prima ta zi la liceu?
Eu:Of name nu îmi mai aminti.Sunt tare speriată daca nu ma integrez?
Mama:Te vei integra perfect nu te mai agita atât.
Eu:Ok pai eu plec .
Mama:Ok sa sti ca nu vin azi.
Eu:De ce?
Mama:Deoarece plec in călătoria de afaceri..
Eu:Si când te întorci?
Mama:Peste 3 zilei, sa fi cuminte. Servitorii te vor ajuta cu toate.
Eu:Ok sa ai grija.
Am plecat in statia de autobuz unde autobuzul venea peste 10 minute.
Poate fe intrebati unde e tatăl meu.Ei bine nu mi-am cunoscut tatăl deoarece ne-a părăsit când eu aveam o lună. Îl detest, de ce a făcut asta?Am atâtea întrebari care nu vor avea  vreun răspuns. Se pare ca autobuzul meu nu mai vine.
Eu:Mama !.
Mama:Da draga mea ce s-a întâmplat?
Eu:Trimite-mi o masină deoarece autobuzul meu nu mai vine.
Mama:Ok draga mea in 2 minute e acolo.
Eu:Ok .
Oare de ce nu m-am gandit la asta înainte sa astept 10 minute .Asta e, a venit masina un BMW X6 negru, care când a ajuns toată lumea din stație au rămas cu gura căscată,  m-au urcat si am pornit spre liceu.Mai aveam puțin si ajungeam când am primit mesaj de la mama.
"Draga mea sunt în drum spre Paris , te din când ajung acolo.Sa ai grijă de tine "
Am băgat telefonul înapoi in buzunar si am observat ca am.ajuns.Soferul s-a ridicat si mi-a deschis portiera iar cei din curtea liceului au rămas socati.
E adevărat ca fac parte dintr-o familie bogată dar nu vreau ca persoanele sa stea cu mine doar pentru ca am.bani.Am.intrat in liceu care era uriaș. Cred ca o sa ma pierd pe aici.
Necunoscut :Nu o sa te pierzi .
Eu:Ba da, apoi m-am întors  spre persoana care a vorbit.
Eu:Buna eu sunt Iris.
Necunoscut:Eu sunt Jackson.
Eu:Încântată.
Era un băiat cu ochii verzi , parul blond ,cu un cap mai înalt decat mine,si era chiar bine facut. Sa revenim.
Jackson:Se pare ca eşti noua.
Eu:Da, si nu stiu unde am clasa.
Jackson:Te ajut eu.
Eu:Multumesc,  caut clasă a 10 a E.Sti unde e?
Jackson:Sigur ca stiu ,aia e clasa mea.Se pare ca vom fi colegi.
Eu:Serios? Waw, asta e super deoarece nu cunosc o nimeni înafară de tine.
Jackson:Ok,atunci hai sa mergem.
Eu:Ok.
Se pare ca am clasa la etajul 2.Am intrat in clasa si cam toate fetele au sărit pe mine.
Eu:Gata, gata, am înțeles. Si eu sunt încântată sa fiu la voi in clasă.
O fata:Buna numele meu e Lisa.
Eu:Încântată eu sunt Iris.
Lisa:La fel, vrei sa stam in bancă?
Eu:Ok, ar fi super.
După ce ne-am dat numerele a început ora si îmi aud numele.
Domnișoara Iris veniti sa va prezentați.
Eram in fata clasei si am inceput.
Ma numesc Iris Collen am 16 ani si vin din Rusia.
Domnul diriginte:Collen?
Eu:Da , de ce?.Dirigintele:Domnul Collen a fost prietenul meu cel mai bun, pana s-a mutat in Rusia si nu am mai auzit nimic de el.
Eu:Da asa este, insa eu nu l-am cunoscut deoarece e plecat si nu s-a mai întors.
Dirigintele:Si mama ta ce face? .
Eu:Mama e intr-o călătorie de afaceri.De când tata a dispărut ea a preluat toate afacerile.
Dirigintele:Ma bucur,  am auzit ca sunteți a doua familie bogata din țară.
Eu:Da asa este dar nu ma mîndresc cu asta.
Dirigintele:Ma bucur, acum te poți retrage.
Eu:Mulțumesc.
Am ajuns inapoi in banca când Lisa se uita cu o fata de cățeluş la mine.
Eu:Ce ai pățit?
Lisa:Eu nu mi-am cunoscut mama, mi s-a spus ca a murit la  o pun după ce m-a născut.
Eu:Îmi pare foarte rău,  acum nu te întrista. .
Lisa:Sti Iris cu sau fara bani eu voi fi mereu aici alături de tine.
Eu:Multumesc si eu voi fi la fel.După ce orele au trecut a venit domnul Curter soferul meu si m-a dus acasa unde am mâncat si am mers sa ma culc.Se pare ca ziua asta e fost perfecta deoarece mi-am facut o prietenă. Mai mult o sora as zice.
Gata dragilor am postat si capitolul 12.Scuze ca am postat târziu dar mor încet deoarece sunt super racita. Ma bucur ca îmi citiți cartea.Va pup.❤😷

WhyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum