Capitolul 22

3 1 0
                                    

Mike pov
Ii auzeam pe nebunii pe care i-am încuiat cum râd? Waw se pare ca a funcționat planul.Eram cu Iris care e foarte frumoasă ,parul negru ca si carbunele ochii aia albastrii ca cerul sunt superbi iar buzele pline si rozalii sunt atât de atractive.Da am  inceput sa simt ceva pentru ea,oare ea simte la fel .Am decis sa o duc la cascada Why unde toti trandafirii albi au devenit rosii. Sincer as fi vrut sa ii cade si ea.
Eu:Iris asta e cascada Why ,era cascada cu trandafiri albi.
Iris:Pai si unde sunt trandafirii albi?
Eu:Când iubita mea Why trăia am adus-o la aceasta cascada ,pe atunci trandafirii erau tot rosii pana ce Why a atins unul iar apoi toți s-au facut albii.De atunci aceasta cascadă poarta numele lui Why.
Iris:Îmi pare rău pentru ea..
Eu:Nu ai de ce...asa a fost sa fie.
Iris:Si ea era tot vampir?
Eu:Era la fel ca tine doar ca ea a fost transformată de un idiot.
Iris:Si cum a murit?
Eu:Pai ea avea puterea de a lua puterea din corpul altuia .Intr-o zi am mers la vânătoare iar vreo 10 varcolaci ne-au înconjurat.Eu eram la pământ iar ea atunci a omorît toți varcolaci secandu-i  de putere. Astfel prea multe putere i-o adus sfarsitul. Înainte sa moară mi-a spus sa îmi refac viața si sa găsesc fara care va găsi colieru pe care il porto tu acum.
Astfel te'am găsit.
Iris:Ohh. ..îmi pare rău Mike, nu esti asa cum te-am crezut.
Eu:Cum ai crezut ca sunt?
Iris:Păi. .. In momentul in care tu si Sebastian ne-ati răpit de la varcolaci am crezut ca ne veți viola ca mai apoi când va săturați de noi sa ne veti sângele si sa ne ucideți.
Eu:Doamne ce ai gândit. Chiar daca sunt vampir este nu înseamna ca pot sa fac ce vreau.Bine pot sa fac ce vreau cu tine dar nu vreau.
Iris:Aha.
Apoi când i-am văzut o usoară teamă in ochii ei mici si naivi am tras-o la pieptul meu ca mai apoi sa ii dau o sărutpe frunte .
Iris:Mike si acum ce va fi?.
Eu:Adică?
Iris:Ce se va întâmpla cu mine si Lisa?
Eu:Păi Lisa trebuie sa discute asta cu Sebastian iar tu vei ramane langa mine mereu.
Iris:Amm...amm...mereu?
Eu:Da.
Iris:Mike eu nu voi trei vesnic ca tine si Sebastian.
Eu :Iris vei deveni si tu vampir dar nu acum.
Iris :Ok
Apoi micuța mea mi-a dat un sărut pe obraz.
Iris pov
Eram cu Mike la cascada Why ,unde e atât de frumos ,Mike mi-a spus tot despre el .La sfârsit am simtit nevoia sa ii dau un pupic ca mai apoi sa ii simt buzele. Aww ce dulci sunt ,era atât de minunat, locul era superb,Mike era superb,sărutul a fost waw. In momentul in care ne-am sărutat toți trandafirii rosii veştejiți au înflorit intr-un alb imaculat.Erau atât de minunați.
Mike:Iris tu ai făcut asta?
Eu:Noi am făcut asta.
Mike a început sa râdă iar apoi îmi mai da un sărut care m-a dus pe culmile plăcerii.
Am decis sa ne întoarcem deoarece era frig si se făcuse noapte,glumesc am decis sa ne întoarcem deoarece ne era foame.
Gata dragilor am terminat si capitolul 22 .Stiu ca nu am mai scris saptamana asta dar a început scoala si am mai avut de dat o teza plus vreo 2/3  teste .Ve mulțumesc ca îmi citiți cartea.Va pup.👑❤

WhyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum