Capitolul 21

6 1 0
                                    

Sebastian pov
Eram cu copilul lui Satana in aceasi cameră. ...doamne ce ti-am făcut eu tie de esti asa de rău cu mine.Dar sa nu mai spun ce vor păți cei care ne-au inchis in cameră. Stiam ca fratele meu e prost dar acum e si idiotul suprem al universului.Se pare ca sunt cu Satana 1 in cameră. ..bun ,ce ar putea merge prost?Poate o sa o saruti. Taci! !Eu nu am sa sărut această broască. Dacă o saruti pe broasca asta poate devine o prințesă. Da ,o prințesă cu o furcă, cornite si un arsenal de idei despre cum sa ma omoare.Gata...du-te in ambasada mă-ti si vorbeste cu ea ca nu te mănâncă.
Ba o sa ma mănânce după ce ma omoară.
Am zis sa te duci .Off..bine..subconștient prost.Am auzit ca exista si subconștiente stricate dar eu cred ca l-am primit pe cel mai bolnav,prost,retardat si epitete ar fi destule.
Eu:Hei monstru cu ghiare care vrea sa ma omoare fără ca eu sa ii fi făcut nimic.
Lisa:Hei vampir prost care ma enervează de îmi vine sa ii zbor țeasta aia de cretin ,care nu are un fund sexy ba din contra e lăsat, moale si plat.
Eu:Arr. ..Stiu ca vrei o bucățică.
Lisa:Tot ce vreau e un cuțit.
Eu:Arr...esti rea.
Lisa:Nu nu sunt ...Si sunt răutatea întruchipată si cum spui tu sunt copilul lui Satana.
Eu:😨..Mda.
Lisa pov
Cristoşelule te rog sa îmi dai răbdare ca il omor pe ăsta daca îmi dai forță, nu ca nu as avea.
Sebastian:Iubita.
Cum mi-a zis?Asta nu stie cum sa moară mai repede.
Eu:Cum mi-ai zis ???😡
Sebastian:Lisa..Lisa ti-am zis.
Eu:Aha.
Doamne asta e si idiot....ce idiot e cretin ,prost,handicapat,si mai e si urât. Ba nu e.Taci ca nu ti-a cerut nimeni părerea. Taci ca stiu ca il placi.Ba nu.Ba da,sti ca nu ma poți minți, pe el il poți minți dar pe mine mici cu slujbe.Off bine, e drăguț nu zic nu dar nu stiu cum sa ii atât ca il plac.
Uuu,pentru inceput asează-te in pat si stai fara sa mai zici nimic,chiar daca te enervează nu faci nimic.Si înțeles?
Bine, si apoi?Apoi ,când o sa vina sora ta o sa ii spui tot .Tot?Adică chiar tot?Ii spui ca îți place de Sebastian şi NU ati cum sa ii arăți, si sa te ajute.Ai înțeles? Da🙈
Sebastian pov
A stat cu privirea la fereastră timp de 5 minute apoi s-a ridicat brusc si s-a dus in pat şi nu a mai zis nimic.Am încercat sa o enervez dar nimic....Îmi e frică ,ba nu ,îmi e foarte frică. Ma apropi de ea si vad ca e tristă.
Eu:Hei (nu da)
Lisa:Hei, nu dau.
Eu:😲
Lisa:😔
Eu:Ai pățit ceva ?
Lisa:Nu,si da.
Eu:Si vrei sa îmi spui?.
Lisa:Dacă vrei sa sti.
Eu:Da vreau.
Lisa:Ok.
Eu:Pot sa ma asez lângă tine?
Lisa:Da😳
Când m-am pus lângă ea in pat era atât de frumoasă, se roşise?😲😲Waw..asta e ceva nou,dar îmi place 😏
Eu:Poți sa îmi zici.
Lisa:Bine
Eu:☺
Lisa:Păi sti totul e nou pentru mine,adică mi-am gasit sora ,am.aflat ca varcolacii si vampirii exista sau si alte creaturi neștiute,am aflat ca mama pe care n-am cunoscut-o desi as fi vrut a murit,apoi ati aparut voi,acum stau intr-un castel cu vampiri si băiatul de care îmi place ma consideră o psihopata ,o nebună, o criminală. Mai pe scurt sunt confuză.
Eu:Waw. ...Imi pare rău! Cine e acel băiat despre care îmi vorbești.
Lisa:Pai e mai înalt decât mine ,ochii verzi,parul blond-ciocolatiu, musculos,cu un fund sexy, si cu o voce superbă.
Eu:Hmm cum il cheamă?
Lisa:Ammm😨
La întrebarea pe care i-am adresat-o s-a rosit toată. Sa fiu eu?Nu ma ,sunt eu.Ce idiot eşti, acum e sansa ta cretin ce esti.Ia-o in brațe si pup-o pe frunte
Ai dreptate, pff ce prost sunt.
M-am apropiat de ea si am luat-o in brațe asta provocând-ui o roşeața foarte mare,era ca un rac, ce rac era ca o rosie.
Eu:Lisa uită-te in ochii mei si spune-mi daca eu sunt acel băiat.
Lisa:Amm. .amm...amm. ..da😶😶
Eu:Stiam eu.Apoi am luat-o in brate si am început sa topai ca un cangur in călduri cu ea prin cameră.

Gata dragilor am terminat şi capitolul 21.Va multumesc ca îmi citiți cartea..astept voturile voastre. Ve pup❤❤👄🙈

WhyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum