Capitolul 7

17 3 0
                                    

Eram in patul meu cald si pufos când deodată aud o bătaie în geam.
M-am ridicat si am păsit încet dar când am ajuns nu era nimeni.Cred ca înnebunesc. Azi e sâmbătă deci am planuri , deoarece e frig si patinuarul s-a deschis aveam de gând sa merg si eu .Le-am sunat pe fete care imediat mi-au răspuns.
Eu:Buna Pixy ce faci?
Pixy : Uite acum m-am trezit tu ce faci?
Eu:La fel..auzi vi azi la patinuar?
Pixy :Da...pe la ce ora?
Eu:Pe la 17:00 e bine?
Pixy:Da e perfect.
Eu:Ok pa.
Pixy :Ok.
Cu una am terminat mai am două.
Eu:Buna Tixi ce faci?
Tixi :Uite stau tu?
Eu:Si eu....auzi vrei sa vi azi la patinuar?
Tixi:Da dar eu nu prea stiu sa patinez.
Eu:Învățăm.
Tixi :Ok...la ce ora?
Eu:Pe la 17.
Tixi :Ok.
Eu:Ok pa.
Gata si cu Tixi mai e Andex.
Eu:Hei Andex ce faci?
Andex :Pai ma pregăteam sa plec la țară. Tu?
Eu:Aaaa. ...uite stau. Vroiam sa vi cu mine şi cu celelalte la patinuar , dar daca te duci la țară nu te mai inteb.
Andex: Aaa...îmi pare rău .As fi venit dar trebuie sa ma duc la țară.
Eu:Nu e nimic ..alta data.
Andex: Ok...sa va distrati,  si sa faceti poze.
Eu:Ok.Promit.
Andex:Bine pe iubita.
Eu:Pa iubba.
Se pare ca doar eu Pixy si Tixi vom merge , vai astea habar nu au sa patineze , o sa fie un mare spectacol.
Era foarte liniste in casă deoarece fratele meu era la o verișoară care avea grija de el până luni, mama lucra toate ziua deci eram singura in casă. Am coborât un bucătărie unde am vazut o listă cu treburi pentru mine.
"1-arunca gunoiul
2-spală vasele
3-sa faci curat in cameră
4-relaxează-te
5-distrează-te.
Te pupa mama 💋"
Waw ce listă cu treburi.Am mers si am spălat casele apoi am facut curat si apoi am luat sacul de gunoi si am mers sa il arunc.Când sa il bat in tomberon am vazut o siluetă în spatele casei iar eu ca o persoana normală am mers sa vad cine e dar când am ajuns nu era nimeni.Ce drq am început ss nebuneala cronica sau ce.În fine am ignorat asta si am intrat in casa .Am dat drumul la muzica si am inceput sa dansez na chiar sa si cânt. M-am oprit brusc când am auzit bubuituri in camera mea.Am fugit pe scări dar sper surprinderea mea nu era nimic , când a ies din camera un bilețel statea lipit de geam, am mers sa il vad dar acesta zburase când o pala de vand a intrat in camera.Am.încărcat sa il prind dat nu am reusit.Când am scos capul pe geam am vazut ca biletelul era intr-o tufă. Ok , am coborât si când a il iau m-am tăiat intr-o creangă. Brusc biletelul s-a facut negru si a ars.Ok deci eu înnebunesc,  mai mult ca sigur.Am intrat in casa si când sa ma uit la ceas mi-a picat fata , era 16:45.Am fugit in camera mea , am facut un dus dar am realizat ca nu mi-am luat haine sa ma schimb.Am iesit învelită intr-un prosop alb pufos si am mers sa îmi i-au hainele.M-am îmbrăcat intr-o pereche de blugi negru mulati un tricou visiniu si o pereche de ghete cu tinte plus geaca mea pufoasa.Le-am sunat pe fete si in 10 minute au fost la mine.Am mai băut un pahar de suc si am plecat.Am ajuns la patinuar ne-am pus patinele şi am pornit pe gheață. Nu am intrat bine pe gheață ca Tixi a si vazut după ea a urmat Pixy iar eu am scăpat. Am făcut poze in care ne prosteam si radeam. Dupa o ora am vazut un băiat pe care aveam sa il omor daca îmi zicea ceva.Era Eric , ziua asta e fost perfecta pana sa vina el.Am văzut ca se apropie de mine , iar eu patinam din ce in ce mai repede. Brusc m-a prins de talie si m-a tras la pieptul lui.
Eu:Lasă-ma in pace Eric.
Eric:Nu vreau tu esti a mea .
Eu : Am fost .
Eric:Ba nu, încă eşti.
Eu:Pa Eric.
Eric :Ok...pa.
Se făcuse ora 21:00 si am.hotărât sa plecăm.
Era întuneric iar eu mergem singura brusc vad ca o gasca de băieți fe apropiau de mine.
X1:Esti cina mea.
Eu:Stai ce sunt eu?
X1:Esti cina mea.
Eu:Ce esti ?
X1:Vampir.
Eu:Ceeee? ????
X1: Ce ai auzit.
Eric:Lăsați-o in pace, e a mea .
Eu:Eric...si tu esti vampir?
Eric :Da
Apoi toți acei băieți au plecat iar eu cu Eric am rămas singuri.
Eu:E-E-Eric ma vei omorî?
Eric :Nu , doar ca te voi transforma.
Eu:Decat sa ma omoare ceilalți prefer sa ma transformi tu.
Apoi s-a apropiat de mine m-a sărutat si si-a înfipt colți in gâtul meu iar apoi ........
Gata dragilor am terminat si capitolul 7 .Stiu ca nu va asteptati la vampiri dar e o poveste de dragoste intre vampiri. ❤❤

WhyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum