Capitolul 9

16 3 0
                                    

Acum ca eram vampir nu mai puteam dormi dar puteam sa ma odihnesc .Pe la 02:00 mi s-a facut foame,am decis sa cobor sa îmi iau un pahar de sânge, dar când sa cobor jos il vad pe Mike cum sta în fața usii mele cu doua pahare cu sânge.
Eu:Mike ce faci aici?
Mike:Stiam ca îți va fi foame, asa se intampla când esti transformat, primele 2 zile îți va fi foame mereu.
Eu:Atunci iti multumesc.
Mike :Nu ai pentru ce..apropo azi te duci la scoală.
Eu:Azi? Unde merg?
Mike:La scoală.
Eu:Dar de ce?
Mike:Asa....ai încă 16 ani deci trebuie sa continui scoala.
Eu:Asta e perfect.
Mike:Bun acum odihnește-te.
Eu:Ok si iti mulțumesc.
Mike:Cu plăcere.
Era dimineata iar eu ma pregăteam pentru scoală brusc mi-am dat seama de ceva.
Eu:Mikeeee!!!!!
Mike:Ce s-a întâmplat? De ce țipi?
Eu:Nu ma pot duce la scoală.
Mike:De ce?.
Eu:Sunt vampir acum si nu pot iesi în soare.😋
Mike:Asta era? Pfff ...ba poți .
Eu:Cee ?😨
Mike:A fost creat o potiune pe care daca o bei bei putea merge prin soare 1000 de ani.
Eu:S-a dus si ultima mea sansă de a nu ma duce la scoală.
Mike:Da asa e..masina e gata.
Eu:Ok😣
Dupa ce  Am băut optiunea si încă 2 sticle de sânge am plecat. Am ajuns la scoală unde prietenele mele au sărit pe mine.
Pixy :Why unde ai fost?De ce ai plecat de acasă?  Unde stai acum? Cine e Mike?
Eu:Uohoho...prea multe întrebari. Vs pot spune ca stau cu "iubitul" meu Mike si sunt aceeasi Why pe care o stiti.
Andex:Why de ce esti asa de alba?
Eu:Ăăăă...m-am dat cu prea multa pudră cred.
Andex:Doamne Why tu niciodată numai stiut sa te pudrezi.
Eu:Asa e.
Tixi :Why mergem sa mâncăm?
Eu:Mie nu îmi prea e foame dar vin cu voi daca vreti.
Pixy:Ok.
Eram in cantina când vad ca un băiat îmi face cu mână sa ma duc la el.
Eu:Fetelor ma întorc imediat.
Andex:Ok sa nu stai mult.
Am ajuns la băiatul ăla si l-am salutat.
Eu:Buna.
Băiatul :Buna numele meu e Alexander, si sunt vampir.
Eu:Ok....Eu sunt Why si fă si eu sunt vampir. Dar de unde ai stiu ca si eu sunt vampir?
Alexander:Pai toți oameni au un miros specific dar noi vampirii nu avem miros.
Eu:Ok asta e un mod subtil de a spune ca oameni put.
Alexander:Ha,ha...Cred ca iti e foame.
Eu:Mor de foame.
Alexander:Ok atunci vino cu mine.
Eu:Ok.
Am mers la o femeie de la cantina iar Alexander i-a cerut doua pahare cu suc rosu. Doamna de acolo le-a adus imediat si apoi s-a retras.
Eu:Alexander noi nu bem suc.
Alexander:Asta nu e orice duc, vezi tu doamna aceea e si ea vampir si acesta e sânge de animal.
Eu:Aaaa....mulțumesc,  ai vrea sa stai cu mine si prietenele mele la masa?
Alexander:Da...hai sa mergem.
Eu:Fara fetelor m-am întors si vreau sa vi-l prezint pe Alex .E un prieten de-al meu.
Alex :Buna fetelor.
Pixy :Buna eu sunt Pixy.
Alex:Încântat.
Andex :Hei eu sunt Andex.
Alex :Îmi pare bine.
Tixi:Eu sunt Tixi.
Alex:Eu sunt Alex.
Pixy:Why unde ai fost?
Eu:Am fost sa îmi iau un suc.
Andex:Fetelor uite si Alex are suc la fel ca Why.
Pixy:Asa e....cu ce e sucul?
Eu:Pai e cu rosii, felină , morcov, sfeclă rosie si apă.
Fetele:Iaccc.
Eu:Stiam ca nu va place.
Dupa ce am băut sângele  ( sucul ) am mers in clasa pentru ultima ora.
Ora de muzica a trecut repede , când sa cobor o mână m-a prins de umăr.
Eu:Eric ce faci aici?
Eric:Am venit sa te iau.
Eu:Ce sa faci?
Eric:Esti a mea, acum ca eşti ca mine nu vei mai scăpa.
Eu:Bine zis , sunt ca tine , rapida , puternică,  deșteaptă,  crudă si mult mai nemiloasă.
Eric:Vino cu mine.
Apoi m-a tras de mana pana in sala de sport unde nu era nimeni in afara  de Emma.
Eu:Aha acum am ocazia sa o omor pr curva asta.
Emma:Nu te grăbi ca si eu sunt ca tine.
Eu:Atunci e mai bine.
Apoi l-am impins pe Eric in perete ,colți mi-au iesit , ochii mi se făcuseră albi. Stai ce? Vampirii nu au ochii albi, eu stiam ca au ochii rosii sau negri. In fine,  Apoi m-am aruncat pe ea izbind-o de podea eram cu mână in jurul gâtului ei .Din ce in ce mai mult rămânea fara aer .Intr-un final m-am uitat în ochii ei iar toata puterea ei mi s-a transmis mie.
In clipa aia doua mâini puternice m-au cuprins de talie , era Mike.
Mike:Why controlează-te.
Eu:Nu pot.
Mike:Atunci voi face asta.
Eu:Ce?
Nu am mai apucat sa zic ceva ca Mike m-a si sărutat. Brusc m-am calmat dar după ce am revenit cu picioarele pe podea am vazut negru in fata ochilor.
Gata dragilor am terminat si capitolul 9 .Va pwp. ❤💋👑💪

WhyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum