Capitolul 10

18 3 0
                                    

Când m-am trezit eram in camera mea din castel iar Mike era langa mine ținându-mă de mână. Mi-am tras mâna si am încercat sa mă ridic.
Eu:Auu
Mike:Nu te ridica , stai putin pana iti mai trece , ma întorc imediat.
Eu:Dar ce drq sunt cumva oloagă?
Mike:Chiar si când esti rănită rămâi un drac afurisit?
Eu:Exact.
Mike pov
Eram in biroul meu cu doctorul .
Eu:Doctore de  ce Why are ochii albi?
Doctorul:Mike trebuie sa sti ceva.
Eu:Ce?
Doctorul:Why este o fata cu o putere mare dar mortală.
Eu:Ce? Ce vrei sa spui? Zi mai clar.
Doctorul:Vezi tu Why are puterea de a absorbi puterea celorlalti vampiri, cu cat absoarbe mai multa putere cu atât devine mai slăbită,  nu trebuie sa mai absoarbă multe putere , trebuie sa faci cumva sa nu se mai enerveze.
Eu:Vrei sa spui ca daca mai absoarbe multa putere ca muri?
Doctorul:Da, vezi tu ea are nevoie de iubire.
Eu:Ok....o sa  fac tot ce e necesar.
Dupa ce a plecat doctorul m-am întors la dracusorul meu.
Eu:Hei Why cum te mai simti?
Why:Bine doar ca îmi e puțin foame,  vrei sa mergem sa mâncăm.
Eu:Am o idee mai buna.
Why:Zi.
Eu:Îmbracă-te repede si hai jos.
Why:Ok.
Why pov
Am ajuns in living unde il vad pe  Mike care ma așteaptă cu un trandafir rosu...când il ating acesta se face alb,Waw.
Mike:Acest trandafir va rămâne in biroul meu in acest acvariu.
Eu:Ce drăguț din partea ta.Dar îmi e foame.
Mike:Ok atunci ține-te bine.
Eu:De ceeee
Nici nu am mai apucat bine ca Mike m-a luat pe sus si intr-un minut am ajuns la o cascadă înconjurată de trandafiri albi
Eu:Waw. ..acest loc e superb.
Mike:Şi tu esti la fel de superba.
Apoi Mike mi-a aruncat un sărut care s-a accentuat din ce in ce mai mult.S-a oprit şi s-a uitat in ochii mei cerând aprobarea, am dat din cap ca da.Ne-am petrecut toata noapte la cascadă care acum se numea Cascada Why.
Era atât de frumos, dimineața m-am trezit cu doua mâini care îmi țineau talia strâns  .
Eu:Mike!
Mike:.......
Eu:Mike! !!
Mike:.........
Eu:Iubitule! !!!.
Mike:Neata iubito ce faci?
Eu:Serios? Doamne ce vampir copilăros.
Mike:Hei am doar 400 de ani.
Eu:Asa e , esti chiar mic.
Mike:Ha , ha.
Eu:Vezi ca azi i-am promis lui Jade ca mergem sa vânăm împreună.
Jade :Sunteți gata?
Mike:Acum venim.
Eu:Eu sunt gata,  doar ca lenesul ăsta de Mike nu vrea.
Jade :Mike daca vin la tine te omor.
Mike:Acum vin,  mersi Why
Eu:Cu  cea mai mare plăcere Iubitule
Mike:Whyyyyy
Eu:Am plecat.
Dupa ce a venit si Mike am plecat , eram in pădure când aud un fosnet,  dau semnul si in câteva secunde apare Jade cu Mike.Brusc eram înconjurați de 10 varcolaci.
Eu:Mike in spatele tau.
Mike:Why fugi.
Eu:Nu nu te las aici singur, prefer sa mor langa tine.
Atunci un varcolac mare si negru a sărit pe Mike si când sa il muste am strigat cât am putut de tare" STOP"
Simteam cum furia îmi curge prin vene ,simteam ca daca nu il salvez pe Mike eu voi muri, mi-am canalizat toata puterea , cerul se inorase si se făcuse rosu, a început sa ploua, ochii mi s-au facut albi si am inceput sa strălucesc. Am ridicat in aer toți varcolacii care erau in jurul meu.De la fiecare un fir albu venea spre mine , puterea crescând din ce in ce mai mult.
Mike:Why oprește-te, vei muri daca vei continua.
Eu:Iartă-ma dar nu mai pot sa ma opresc.
Pe rând fiecare varcolac era secat de putere,iar eu eram din ce in ce mai puternică,  nu ma puteam controla.Brusc am cazut jos când toti varcolacii erau morți sau secati,  Apoi l-am vazut pe Mike cum alerga spre mine si cum plangea necontrolat.
Eu:Mike, nu plânge după mine.
Mike:Why tu nu poți sa mori , nu , nu accept asta, trebuie sa mai fie o cale.
Eu:Mike, nu te consuma , vreau sa sti ca te iubesc si te voi iubi mereu.Sa nu te opresti, vei găsi tu pe altcineva.
Mike:Nu,nu voi găsi, Why te rog, cu cine mai glumesc eu, pe cine mai tachinez eu dracusor mic?
Eu:Mike, nu mai am mult,  sărută-mă.
Mike :Trandafirul meu alb.
Eu:Mike mai am o ultima rugăminte.
Mike:Orice pentru tine.
Eu:Ai grijă ca , cascada cu trandafiri albi sa rămână pe vecie, ala e singurul lucru care ti-l las in grijă,  e amintirea mea acolo.Te iubesc idiotule.
Mike:Si eu te iubesc dracusor mic.
Mike pov
Apoi brusc cerul începu sa plângă mai rău,  nu vedeam nimic de picăturile ce udau trupul frumoasei mele.Apoi o lumina din cer îmi lumina iubita, apoi ea dispare in urma lăsând un lănțișor pe care nu apuc bine sa il vad ca dispare , tot ce am reținut e ca avea  formă de inima care era legată de un trandafir alb, cu numele Why.
Am încercat sa prind lantisorul dar acesta dispăruse. Dupa ce trupul si inima mea dispăruse in lumina, am fugit la cascadă noastra unde vad ca toți trandafirii albi acum erau rosii. Am fugit in castel , in biroul meu unde am observat trandafirul alb din acvariu.Acesta e ultima mea amintire de la Why, il voi proteja cu pretul vieții mele.
A trecut 1 an de la moartea inimii mele , iar eu stau inchis in birou admirand trandafirul.
Jade:Mike,ar trebui sa mai iesi si tu afară.
Eu:Niciodată.
Jade:Mike lui Why nu i-ar fi placut sa stai inchis in biroul tau.
Eu:Dar nici mie nu îmi palce ca sufletul meu a pierit.
Jade:Faci cum vrei.
Dupa ce Jade a plecat am mers la cascadă sa văd daca trandafirii au redevenit albii.Dar ca in fiecare zi  acestia erau tot rosii.Brusc mi-am adus aminte de lănțișor. Oare unde s-a dus. Am mers înapoi la castel am mers in birou iar oboseala a pus stăpânire pe mine.Am inchis ochii si îmi vad superba mea iubita intr-o rochie alba cu parul lăsat pe spate venid la mine.
Gata dragilor am terminat si capitolul 10.Stiu ca e cam trist acest capitol dar asta e.Va pwp  ❤💋👑💪😔😭👄

WhyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum