Kapitel 6.

500 17 11
                                    

Klokken 16.

Jeg var gået op på mit værelse lige efter jeg havde været ude og ride, jeg er meget træt så jeg tror jeg vil gå i seng.

To timer senere.

Den nye drengs synsvinkel.

Sam går du lige op og henter Matilde ''Det skal jeg nok '' Jeg går op af trapperne ned af gangen til jeg når hendes dør, jeg åbner stille døren og siger højt der er mad hun svare ikke så jeg går hen og rusker i hende hun siger lidt højt "Mor jeg træt lad mig nu ligge lidt". Hun åbner øjnene og kigger op hun er helt rød i hovedet hun siger ''Undskyld trodede at du var min mor''. Jeg svarede bare ''At det ikke gør noget og foresten er jeg den nye dreng samuel men bare kald mig Sam''.

''Hej Sam jeg er Mathilde''.

''Vi må nok heller gå ned og spise de venter på os''.

''Ja jeg kommer om lidt jeg skal lige have noget tøj på''.

''Jeg venter ude på gangen''.

''Okay''

Mathildes synsvinkel.

Sam wow sikke et sødt navn jeg må indrømme det jeg kan lide ham men hvordan skal jeg fortælle ham det, tænker jeg inde i mig selv.

Jeg går ud på gangen til sam vi går nedenunder sammen, jeg satte mig ved bordet det samme gjorde han vi begyndte at spise, jeg sad lidt i mine egne tanker da jeg høre min mor spørger om et eller andet

''Det var sjovt at ride''

''Ja''

"Hvem red du''

''Ømm jeg kan ikke huske hvad den hedder men den var brun''

''Okay'' .

Da jeg så var færdig med at spise siger jeg "Tak for mad". Og går op på mit værelse.

Jeg sidder på min seng og tænker på Sam og Cedric da det banker på jeg råber ''Kom bare ind''. Jeg kigger hen mod døren og ind kommer Sam.

Sams synsvinkel.

Jeg åbner døren til hendes værelse jeg for øjenkontakt med Mathilde hun smiler så sødt, jeg går ind og sætter mig på hendes seng og siger

''Må jeg spørge dig om noget?''.

''Jo hvad ''.

''Det bare ville spørge om du godt ville med ud og ride imorgen''.

''Ja''.

'' Okay ses imorgen og sov godt''.

''Hej hej''.

Matildes synsvinkel.

Jeg sad længe og tænkte over vores samtale han var bare så sød jeg sad og overvejede om jeg skulle gå ud til Cedric men ikke idag for jeg ville have han skulle hvile sig efter idag.

Jeg lå længe og spekulerede over alt der var sket idag, det havde været en god dag og mig som ellers troede til ville blive en lorte sommer men jeg tror det bliver en god sommer.

Jeg kunne mærke mine øjne var trætte, de begyndte stille at falde i jeg sov nu.

CedricWhere stories live. Discover now