Jeg sovet lige ind til nu klokken er jo 12, jeg river irriteret min dyne af og farer op og går hen mod skabet og finder min kuffert.
Vi køre om en halv time hvordan skal jeg nå at pakke alt på så kort tid jeg skyndte mig at gå igang jeg satte mig på gulvet begyndte at pakke, da min bankede på døren jeg gik hen og åbnede døren hun spurgte"Er du klar". Jeg svarede "Øhh nej mor kan du ikke se det" "Jo skal jeg hjælpe'' "Ja det må du godt mor".
En time senere.
Nu er klokken 13 jeg sidder i varm kedelig bil, jeg sidder tænker på at jeg faktisk kunne have siddet på en strand med Freja men det også ligemeget hun er ligevel sur.
2 timer senere.
Nu er klokken 15, jeg har sovet hele vejen og selfølgelig er det langt ude på landet der ingen dækning jeg stiger ud bilen siger ''Hej'' til min mormor og går op på det værelse jeg skal bo på, jeg sidder i mine egne tanker da det banker på jeg går hen og åbner døren
''Hej skat kommer du hjælper i stalden''
''Ja Ja''
Jeg står murer ud høre jeg pluselig en eller anden banken i den anden af stalden jeg går stille der hen jeg møder en dør hvor der står ''Danger'' på jeg høre skridt komme her ned jeg høre en stemme sige
''Hej jeg er Ida''
''Hej jeg er Matilde''
''Hyggeligt at møde dig men du må ikke gå der ind''
''Hvorfor''
''Fordi der bor en hest ved navn Cedric''
''Ja hvad er galt med den hest''
''Det lang historie''
''Ligner jeg en der har travlt''
''Nej''
''Så fortæl''
''Okay det begyndte for et år siden din mormor havde en elev på rideskolen hun var den bedste på holdet men hun var ny og hende der var den bedste for, blev lidt jaloux og sur på hende fordi hun tog hendes plads så hun puttede salve i gamacherne og det brænder når det er varmt og så i sidste spring smed hesten hende af og din mormor prøvede at stoppe ham men hun blev sparket i hovedet og er nu er meget tit syg''
''Det har min mor aldrig fortalt mig''
Pluselig kom der skikkelse hen mod os jeg skyndte at forsætte med arbejdet da jeg så det var min mor
''Hej mor''
''Hej skat klokken er 18 vi skal spise nu''
''Jeg kommer om lidt''
''Okay''
Farvel Cedric
Efter maden
Jeg sidder på mit værelse her er intet at lave vent måske kunne jeg gå ud til Cedric i stalden og snakke med Ham selvom klokken er 21 og min mor tror jeg er gået i seng, jeg hopper ud af vinduet stille og går hen til stalden og åbner døren ser en lang mørk gang en klump i halsen dukker op, jeg går stille ned til døren skal lige til at åbne den da der kommer en banke lyd, jeg fik et chok.
YOU ARE READING
Cedric
AdventureHvad sker den dag Matilde får vide hendes mormor er syg og at hun er nød til at hjælpe til på hendes gård men hun er samtidig inviteret i sommerhus med hendes bedsteveninde hvem vælger hun? Og hvad sker når hun kigger ind i de flotteste øjne? Får hu...