Kapitel 18

363 9 7
                                    

Matildes synsvinkel.

Jeg vågner med sæt da jeg mærker noget vådt på min hud, jeg kigger ned på min fod, Cedric står og tørre mule i den. Jeg rejser mig op og kigger på mit ur klokken er 05:50 jeg skynder mig at finde Cedric's hovedtøj og sadel, jeg giver ham det på og tager ham med udenfor, jeg stiger op på Cedric og skridter hen til Sams farfars hus, da jeg når hans hus hopper jeg ned på jorden og binder Cedric fast til slags pæl, jeg trasker op af de mange trapper og banker efter lidt tid åbner døren sig og Sams farfar kommer til syne i døren, han rækker hånden frem og siger "Goddag jeg hedder Kim." Jeg rykker i hånden og siger "Jeg hedder Matilde." Han træder et skridt ud, smækker døren i bag sig og siger "Det første du skal lære er balance." Jeg nikker som svar. Og følger med ham, han stopper ved en slags sø, han ligger en tynd planke som går hen over hele søen. Han siger "Før vi begynder at spring skal du først lære at holde balancen, når du er klar så går du bare igang." Jeg går hen mod planken og prøver stille og roligt at går, det går fint til at starte med, men da jeg når til midten mister jeg balancen og falder i, jeg rejser mig hurtigt op igen han råber "Bare bliv ved indtil du kan." jeg gør som han siger og prøver igen den her går det lidt bedre jeg et lille stykke længere og falder igen ned jeg rejser mig op igen og prøver denne gang går det faktisk godt jeg når hele vejen over han råber "Nu skal du bare tilbage." Jeg gør som han siger og går over, da jeg når hen til ham siger han "Nu skal du prøve noget." Jeg nikker og følger med vi stopper op ved Cedric "Han siger nu skal du tage han sadlen af." Jeg tager sadlen og spørger "Hvad skal vi så nu." han svare "Du skal lære at ride uden sadlen får at få balance"

Vi går hen til folden han hjælper mig op på Cedric og går ud igen og siger "At jeg skal prøve at galoppere uden sadlen." jeg sætter stille og roligt i skridt efter noget tid sætter jeg farten og går i trav jeg at holde balancen men i stedet falder jeg af, Kim er hurtigt henne ved mig og spørger "Er du okay?." Jeg svare hurtigt "Ja." Han hjælper mig op igen, denne gang sætter jeg hurtigt i trav, da jeg følger mig klar laver jeg et galop anspring det går ikke så lang tid før han laver et bukke spring, jeg mister balancen og falder med et bump Cedric stopper op lidt længere henne, jeg rejser op og mærker en ånde i nakken jeg vænner om og Cedric stå helt tæt op af mig, Kim kommer hen imod mig og siger "Jeg tror vi prøver at lave noget andet" jeg nikker mig enig. Vi går hen mod udgangen Jeg kan mærke og høre at Cedric er lige bag mig jeg stopper brat op han stopper også, jeg begynder at gå igen han gør det samme, jeg spørger "Hvad skal vi så nu?." "Du skal prøve noget med Cedric" Jeg rynker brynene og svare "Okay."

Efter undervisningen.

Jeg siger hurtigt farvel til Kim og skynder mig hjem. Jeg går ned langs staldgangen indtil jeg når Cedric box, jeg finder en gulerod og giver ham den, jeg ligger mit hoved ind til ham og siger "Vi ses imorgen" Jeg lukker ham ind i boxen og skynder mig ind i huset, jeg skal lige til at løbe op ovenpå da min kommer ud i gangen og og spørger "Hvor har du været?." Hvad skal sige at jeg har muret ud, nej jeg har det. Jeg svare hende "Ude og gå en tur" Hun kigger mistroisk på og svare "Okay kommer du og spiser morgen" Jeg er faktisk ikke så sulten men vælger at svare "Ja" jeg følger med ud i køkkenet og sætter mig ned, hun sætter to skåle, to skeer og Coco pops, jeg hælder min mad op og begynder at spise det, da jeg færdig sætter jeg den i opvaskeren og løber ovenpå, jeg tager hurtigt noget andet tøj, bagefter finder jeg min telefon og tjekker den , jeg for hurtigt øje på en besked fra Ida hvor der står "Hey Matilde vil du med ud og sove i telt senere?." Jeg svare "Ja." På beskeden.

Jeg går nedenunder og finder min mor, jeg sætter mig ned i sofaen ved siden af hende og spørger

"Moar"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 01, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CedricWhere stories live. Discover now