Hay Maşallah!

10K 178 39
                                    

"Yavrucum ismin nedir?"

"İsmim Ela,hocam."

"Peki,baban ne iş yapıyor?"

"Babam Doktor."

"Elacığım kaç kardeşsiniz?"

"İki Hocam."

"Peki yavrum,oturabilirsin."

Okulun ilk günüydü.Lise 1'e geçmiştim!Sonunda kurtuluyordum ilkokul bebesi olmaktan!Herkes kendini tanıtıyordu.Sıra bana gelmişti.

"Senin ismin nedir kızım."

"İsmim Deniz."

"Güzel isim Denizciğim.Peki baban ne iş yapıyor?"

"Babam evhanımı..."

Bütün sınıf gülmeye başladı.

"Ah..Heyecandan şeyettim.Babam Makina Mühendisi."

"Hahaha Denizciğim olur böyle şeyler...."

Sorma..Sorma...Sana sorma dedim!!...!!Sakın Sorma!Aha da ağzını açtı! Soracak,vallahi soracak...!!!

"PEKİ KAÇ KARDEŞSİNİZ?"

Sorma be kadın,sorma ya! Bilmesen ölür müsün sanki?!?!

Aha da dananın kuyruğunun koptuğu an..Korktuğum soruyu sormuştu! Off,sormasan olmazdı sanki! Heyecandan tir tir titriyordum. Maalesef Deniz....korkunun ecele faydası yok..

"O-ON KA-KARDEŞİZ."

Birden bütün sınıf "Çüş!" "Oha!" "Yok deve!" demeye başladı.Of, biliyordum ki ben böyle olacağını, her seferinde aynısı oluyordu. Aynısı,Aynısı,Aynısı!!!!

Ne var bir kere de normal tepki verselerdi yani?Sanki durumun farkında değilmişim gibi! Hoca gözlüğü düzeltip konuştu:

"HAY MAŞALLAH,yavrum.Ne güzel! Kaçıncısın?"

He tabi,yapmacığa bak!Ne güzelmiş (!)Sanki anlamıyoruz. O gözlük camlarını gözüne gözüne sokasım var!Kaçıncısın diyor bi de. O ne ya?Aşağılamaya bak!

"Ben 7.yim."

Herkes yine gülmeye başladı. Hepsi bunu komik buluyordu. Halbuki böyle yaparak beni ne kadar da çok üzdüklerinin farkında değillerdi.Küçükken bu durum beni rahatsız etmiyordu.Ne zaman ki büyüdüm,işte o zaman insanlar yüzünden bu hale geldim artık. Kardeşlerimi çok seviyordum ama beraberinde türlü türlü sorunlar getiriyordu.

Ah insanlar!Hiç insan gibi olamayacaklar değil mi?

Hoca şaşkın bir şekilde tekrar önünü döndü.Yanımdaki kişiye soruyordu bu sefer ismini,cismini falan.

Yine düzgün bi tepki gelmemişti. Neyse bir dahaki sefere artık!

##########

Arkadaşlar bu benim 2.kitabım. Bir "İlluminatinin İmtihanı diye bir kitabım var bir de bu.O kadar.

Bu aslında benim gerçek hikayemin abartılı versiyonudur. Normalde 5 kardeşiz :D.Bu çooooooook zor bir şey ama bir o kadar da keyifli.Size bu maceralarımı fazla abartılmış şekilde yazıcağım.İlgi göreceğini umuyorum.Hepinizi seviyorum <3

Lütfen yorum yapın.Düşünceleriniz benim için önemli(Gerçekten.)

Herneyse hepinize keyifli okumalar,bol bol kahkahalar :D

Hay Maşallah!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin