3 Harfli:P-E-T

1.8K 165 100
                                    

Yine ve yine ilgi ve alakanızı takdir ediyorumm :DD.Harikasınız :D yaaa yerim ben siziiiiöööğ!(Gördüğünüz üzere gerçekten yiyebiliyorum.asghjsa).Arkadaşlar herşey iyi, hoş da okuyucular resmen ikiye bölündü.Bi Mertciller bi Carlcıllar diye :D.Neyse ben akışına bırakıyorum.Bu arada tatil bitti dostlar,seri bölüm yayınlayamaya bilirim,herneyse :(.Sizlere bayılıyorum ve başlıyorum artık yazmaya öhöm,öhöm..:D

------------------------------------------

Bölüm-12 3 Harfli:P-E-T

Güzel bir cumartesiye merhaba! Tansviyıl Şehri ! diye başlıyormuşum falan :D.Neyse ben Pavır Pap Görlse sarmadan devam ediyim.

Eveet..Tatil..Alarmsız günlerr..Oh uyku!!..

"Kızım,kalk aciiil!!"

Ne?Bu da neydi şimdi?Ya arkadaş! Tatil değil miydi ya?Hey,Dünya kardeş!Yanlışıkla kendi etrafında fazla mı döndün nedir?!Evet. Uykumdan uyanınca dünyaya bile isyan edebiliyorum.

Kafamı kaldırıp,yarısını göz kapaklarımın örtüğü gözlerimle uykulu bakışlarımla karşımda elinde bir kağıt parçasını sallayan bir cisim belirdi.

Bu annem!

"Noldu anneeeğğ yiiaağğ?"dedim gözlerimi ovuşturarak.

"Kızım,bugünün cumartesi olduğunu unuttun heralde.Hadi kalk da markete git!"

Bi...Bi saniye..EYVAAAAH!Tabi ya, bugün cumartesi!Cumartesiyle ilgili size çok önemli bir detayı söylemeyi unuttum.BUGÜN İHTİYAÇLARI MARKETTEN AL GÜNÜYDÜ!!!

Belki standart,bizimki gibi boku çıkmamış nüfuslu ailelerde marketten bir şeyler almak pek öyle sıradışı bir şey değildi.Ama bu bahsettiğimiz bizim aileyse yandım aney,yandığm!!

"Anne lütfen,hiç mi acımadın? ALLAH'IN YOK MU BE KADIIIĞN!?"

"Öyle lütfen falan yok!Senin bu evdeki tek görevin zaten.Hadi kalk ohooovvooh!Daha alcağın bir sürü şey var.Anca akşama biter alış-verişin."

"Ben de ondan korkuyordum zaten."diye mırındandım.Ardından ayağa kalkıp,kapıyı ardından kapatıp çıkacak olan arkası dönük anneme "İçim yanar,içim kanar da...İİİSSSSYYEEEEEEAAAAAĞĞĞNNN!!"

Diye bağırıp üstümü giyinmek için dolabımı açtım.Bana gülüp odadan çıktı ama kapıyı kapatmamış,listesini sevdiğim..Ben böyle kot mini şortumu kıçıma geçirirken, sen gel tam odandan çıkacak zamanı bul emi Carl!Tabi annem de kapıyı kapatmadığı için, Giyinmeyi unutmuş Britney Spears bi saniye,Britney zaten hep giymeyi unutur.Direk Britney Spears:Mode On iken Carl'ın bakışlarını,bacaklarım taciz etti. Evet tam olarak öyle oldu.

Tabi ben salağı,bu olanların farkında değil garibim,öylece giyiniyorum.Sonra Carl'ın kapımı kapamasıyla farkettim herşeyi. Anaaağm!Rezillik hat safada..

Üstüme askılı,çizgili çizgili bluzumu giyip,Orhun Yazıtları gibi alış-veriş listesini ve parayı almak üzere aşağıya indim.

...

"Kuzen niye üzgünsün?Kapıyı kapatmayı unuttuğun için mi,kkkkk!!!"

"Yaa,pisliksin he!Hayır ondan dolayı değil."

"Noldu?"

"Yaa,bakkala gidicem de ondan."

"Seninle geliyim mi?"

"GEL-GEL-GEL!!"

"Peki."diyip yanımdan ayrıldı.Ben de annemin yanına gittim.

Annem uzattığım elime market listesini ve parayı koydu. Benimle beraber gelmek için hazırlanmış olan Carl'a annem tip tip baktı.

Hay Maşallah!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin