Vayyy :D.Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :D.Teşekkürler. Hadi bakalım tam gaz devam :D.
--------------------------------Bölüm-3 Süper Kahraman
Kapıyı Eda ablam açtığı gibi her zamanki 'Ben antisosyalim' diyen soğuk bakışlarının yerini şaşıran bir yüz ifadesi aldı.
"Merhaba Eda ablacığııımmm.. Tanıştıriyim;Bu Mert,bugünlük 1-2 saatcik bizim misafirimiz olucak."
Ben tam ablamın "Hoşgeldiniz!" demesini beklerken çığlık atıp kapıyı kapatmasıyla aslında pek de öyle bir niyetinin olmadığını anladım.
Samet abim kapıdan bağırdı:
"Bak Eda,yaptığın çok ayıp!Yine mi korku filmi izledin gece he!Çabuk aç şu kapıyı!"
Demesiyle Eda ablam yavaşça kapıyı açtı.Sonra boğuk ve isteksiz bir sesle "Hoşgeldiniz!"diyip içeriye davet etmek anlamında elini şeyetti.
He bu arada,Eda ablam hep korku filmleri izler ve mal gibi korkar. Onların onun hayatında birbir gerçekleşiceğine inanır.Biz bunu inkar edince neymiş efendim, önce reddedenlerin başına gelicekmiş de falan filan..
Süzme salak..Neyse,içeri girdik.Mert garibim bana öyle yandan yemiş küçük Emrah bakışı attı ki,bense hınzır misali 'Daha yeni başladık,muhahahah!!' bakışıyla ona yanıt verdim.Tam şu koltuğa otur,diye teklif edicekken Mert bir kez daha kafa darbesi aldı.Bu sefer Emir'in topu tarafından.Hah,zavallı.
O sırada annem,Emir'in kolunu tokatlayarak "Sana demedim mi evde top oynanmayacak diye!?!" derken Mert'i farketti.Onu şöyle baştan aşağı süzdü.Sonra eline koltuğun yastığını alıp Mert'e vurmaya başladı.Bi dakka..Noluyo lan?
"İMDAAAAAT,EVDE HIRSIZ VAAAR!! YETİŞİN KOMŞULAAĞAAR!!"
Ben annemin çığlıklarından açıklama yapamıyordum.Tam Samet abim annemi durdurmuşken bunu duyan Mert abimle Hakan abim,pat küt diye merdivenlerden indiler.Hakan abim o ultra sert yumruğunu Mert'in gözüne geçirmesiyle o an her şey durdu..
....
Mert gözlerini açtığında bütün aile onun başının etrafında toplanmış ona bakıyordu.Ah zavallı..
"Yavrum,baştan söyleseydin ya!Ah yavrucuğum nasıl şişmiş gözü öyle! Hiii,Hakan naptın,benzetmişsin çocuğu!"
"Anne napiyim eve erkek davet edince yani.."
"Bir dakika...Sen onu hırsız sandığın için vurmadın mı?!!!!"dedim sert bir sesle. Bütün aile kızgın bir şekilde Hakan'a döndü.
"Ehe ehe şeyy,ya Deniz nasıl olur da eve erkek getirebilir!!!Bi dakika ayrıca bu kantindeki değil mi?!"
Bütün aile "Hiiii!!" falan yapmaya başladı.Eh,al işte..Şimdi bizi sevgili sandılar...
Tam açıklama yapacakken Mert araya girdi:
"Sandığınız gibi bir şey yok,ben onun kantine gitmediğini görünce parasının olmadığını düşünüp ona bir şeyler ısmarladım.Sonra abisini görünce Deniz korktu ve yalan söyledi.Olay bu."
Bütün aile birbirlerine baktı.Başlarıyla onaylayıp hepsi birden Mert'e bakıp gülümsedi!Yaşasın!
Bizim ailede eğer biri yardımseverse,o ailemizin gözüne girmiş demektir.Ve Mert de gözlerine girmişti!
Annem sofrayı Mert'e özel binbir çeşit yemeklerle ,tatlılarla donatmıştı.Bütün aile ona güler yüzle bakıyordu.Hakan abim dışında..Onu boşverin o gerizekalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hay Maşallah!
Humor10 Kardeşli bir ailenin komik maceraları. Bu aile bir o kadar çılgın olduğu gibi bir o kadar da eğlenceli! Bulundukları her yeri maffediyorlar,karıştıkları her işi batırıyorlar. Deniz mi?Evet o maalesef bu aksiyon ailesinin gemisinin bir tayfasıydı...