Davetsiz Misafir

2.4K 122 16
                                    

Arkadaşlar merhaba.Hikayeme olan ilginiz,beni çok mutlu etti. Yorum yapabilirsiniz :D.Bu arada asıl kitabım İlluminatinin İmtihanı'na bakarsanız memnun olurum.Herneyse keyifli okumalar..

------------------------------------------

Bölüm-2 Davetsiz Misafir

Dün babam bana bayağı bi kızmıştı. Malumunuz,bir insan babasının suratına "Anasını satayım!" derse babası doğal olarak kızar.Herneyse.

Bugüne dönersek,ilk iş kalkıp elimi yüzümü yıkamak oldu. Tabi banyonun kapısı pide kuyruğu gibiydi mübarek.Nihayetinde banyodan çıktım ve gözlerim saate ilişti.Hiii,SAAT 8:25!!

5 dakika sonra servis geliyordu!

Usain Bolt gibi direk odama koştum.Dolabımı açıp eteğimi elime aldığımda bir de ne göriyim!

Eteğim pastel boyayla boyanmış! Ney?

Kesin Beyza yapmıştır var ya! 4 dakika vardı.Çaresizce (Beyzaya göre) pastel boyayla prenses eteği olan eteğimi geçirdim.Sonra külot çorabımı giymediğimi hatırladım, ah!

Özetle üstümü giyinip saçımı yapıp aşağıya indim.

Emir'in elinde duran poğaçağı elinden kabaca alıp bir ısırık aldım. Emir bana şaşkınca bakıyordu. Benimse tek düşüncem;Mal MEB'in verdiği 10 günlük devamsızlığı daha Bismillah şimdiden 9'a indirmemekti.Poğaçayı tekrar eline sıkıştırıp elimle çantamı kaptığım gibi dışarı fırladım.

Fiyuuuv!Servise yetişmiştim.Nefes nefese yerime oturup okula varmamızı bekledim.

.....

Okula vardık.Servisten indiğim gibi herkes eteğime tip tip baktı. Yok ya!Sizin bilmem kaç yüz tane kardeşiniz barınmıyor evde tabi! Hıh,kıçımın entelleri..

Sınıftaki yerimi aldım.Herkes bana acınası bakıyordu.Bu okuldaki nerdeyse herkesi tanıyordum. Zaten 8.sınıfta okuduğum okuldaki herkes bu liseye gelmişti.

Allah'a yalvarışlarla,yakarışlarla çaresizce derslerin bitmesini ve öğle arası olmasını bekledim.

.....

Ve nihayetinde nihinde öğle arası olmuştu.Karnım da epeyi bir acıkmıştı he.Çantamın para bölmesini açtım.Ah,hiç param kalmamıştı!

Her hafta 5 tl alıyordum.Elbette bir insana yetmezdi bu ama evdeki nüfusun ihtiyaçlarına maalesef babam her zaman yetişemiyordu.Bir günüme 1 tl düşüyordu.İlkokuldayken hep hani şu fakirler için yapılmış,Biskrem çakması Piknik vardı ya,he işte onu alırdım.Abi çok tok tutuyor ama he.Kim üretiyorsa Allah razı olsun ondan.Ancak lisede onlardan var mı bilmiyorum.

Herneyse ,şuan aç kalıcağımı düşünürken,eski okuldan,kumral, kahverengi gözlü,buğday tenli Mert yanıma geldi.

"Sen niye burda duruyorsun?Aç değil misin yoksa?"

Ne aç değil misini?Birazdan seni bile yiyebilirim şuracıkta!

"Emm..şey.."

"Benim sana bir şeyler ısmarlamamı ister misin?Hadi gel!"

Başımı eymiş "Şuan utangacım." pozisyonu alıyordum.Aslında öyle çok istiyorum ki!Ama bilirsiniz işte, çekiniyor insan.

"Bak çekinme.Bir günde sen ısmarlarsın!Bu işler böyledir.Hadi gel."dedi.Hala daha kafam eyik bir biçimde onunla beraber kantine gittixm.

Bir gün sen ısmarlarsın diyor,ne ısmarlayayım?Su mu?

Tövbehestafirullah..

Hay Maşallah!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin