Okunmuş Buz

1.8K 137 50
                                    

2000 okuyucu mu?2000 OKUYUCU MU??!?!?!ALLAH'IM! İnanmıyorum size,harikasınız! Çok teşekkürler hepinize,Hay Maşallah! ailesi!!!Daha da kalabalıklaşırız,dolup taşarız inşallah!Tıpkı Deniz'in ailesi gibi asfhsafg.Yeni sloganımız:En Az 3 Çocuk ASDGDHSJAD!!!!Kendim güldüm lan dediğime :D.Neyse iyi tatiller..Bol bol karın ağrılarına karışan kahkahalar ;) !

--------------------------------------

Bölüm-10 Okunmuş Buz

Layn!Pis pis sırıtma bana öyle! Eyvah anladı galiba sevdiğimi..

Şimdi s*çtım.

"Hahaha Deniz...Bir aşk koku-"diye kendince ritim tutmaya başladı.

"Hayır sus!Yok öyle bi şey!Sakın bunu yapma!!"

"Neyi?Bunu mu?DENİZ MERTİ S-"

"Hayır sakın!"diye birden ağzını kapadım.Sonra zorla sınıfa kadar getirdim.Merdivenlerden çıkarken herkes bize tip tip bakıyordu. Tabi bu halimize mi,yağuşuklu kuzenim Carl'a mı bilmiyorum.

Resmen sürükleye sürükleye getirdim çocuğu.Herkes Carl'ı görünce yanındakiyle fısıldaşmaya başladı.Kimi kızın ağızlarının suları akıyo,kimi erkeğin kıskançlıktan dişleri gıcırdıyordu.Cidden bi tanesinin gıcırdamasını duydum, mübarek elektrikli testere gibi.

Yanıma oturttuğum gibi bütün kızlar başımıza üşüştü.Sonra bu kızları bir araya getiren kutsal güç nedir diye meraklananlar erkekler de başımıza üşüştü.Oley!!Aralarında Mert de vardı!

Herkes Carl ile tanıştıktan sonra en son sıra Mert'e gelmişti.Bile bile sona bıraktı biliyorum ben..

"İsmin nedir?"

"İsmim Mert."

"Tanıştığımıza memnun oldum, ben Carl."

"Bende."diyip tokalaştılar.Bi şey yapcak diye çok korkuyordum. Bir an önce çıkmak istedim.Duvar tarafında oturduğum için çıkmak için izin istedim.Ben tam çıkacakken şerefsiz çelme taktı bana.Cımbırlop Mert'e düştüm.Bi.. Bi Saniye...

ŞUAN.BEN.MERT'İN.KUCAĞINDA.MIYIM?

Seni bi ele geçirirsem kuzen var ya!

Pancar gibi kıpkırmızı olmuştum. Allah senin belanı vermesin kuzen! Mert'le bi an göz göze geldik.Gözünü yediğimiiiğn!Mert de kıpkırmızı olmuştu.E haliyle üstüne ben çökmüştüm.Rengi bezi gitti çocuğun tövbehestafirullah.. Kendimi toparladım.Kafam aşağıya dönük bi şekilde ve Eda ablam gibi süper boğuk bir sesle "Afedersin." diyip bir çita misali koştum,kaptırdım resmen.Sanki çocuk kucağına düştüm diye beni dövcek anasını satiyim.Bir süre lavaboda bekleyip o şerro için intikam planları düşünüyordum.Şimdilik aklıma hiçbişey gelmiyordu lanet olsunki.Ama unutmadım!Alıcağım ben intikamımı!

Çaresizce sınıfa geri döndüm.

Yanına oturduğum gibi omzuna geçirdim.

"AAAAH!!"

"Oh,iyi oldu sana pislik!Niye öyle bi şey yaptın?!"

"Ya biraz eğlenelim dedim.Hahaha! Ama suratın olmuştu böyle pancar gibi!Kkkkk!"diyip kıkırdamaya başladı.Aşık insana yapılır lan bu!?Gerizekalı!Sana yapılsa hoşuna gider miydi?Sen hele bi aşık ol var ya..Neler yapmıyorum nelerr..

"Bir daha yapma sakın,çok ayıp! Çocuğun üstüne bindim resmen!"

"Ehe alıştırma oldu sana!"

"NE.DE.DİN.SEN!!!!?!"

Kahkahalara boğuldu çocuk.Hayır gerçek anlamda boğuldu.Bir ara öksürdü falan o derece.Kahkahaları başta sesliyken şimdi sessizleşti.Gülmekten gözlerini açamıyor.Gerizekalı!Ben bu sözünden bi anlam çıkardım ama umarım sadece fesatlığımın bi ürünüdür.Ama anlaşılan değilmiş, tüh!Bi de kendi dediğine gülüyo lan, manyak mıdır nedir?

Hay Maşallah!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin