Günlerden pazartesi idi. Bugün sabaha kadar, mesaiye kalacaktım. Mesleğime başlayalı 1 yıl olsada, gerçekten zorlanıyordum. Telefonumun çalmasıyla zihnimdeki düşüncelere son vermiştim. Arayan üniversiteden Çinli arkadaşım Zhang Yixing'di. Onunla görüşmeyeli çok olmuştu. Telefonu açtım.
"Alo Kyungsoo sen misin?"
"Evet Yixing benim."
"Kyungsoo son günlerde başım belada yardımına ihtiyacım var."
"Açık konuş Yixing."
"Yaklaşık 3 gündür telefondan tehdit alıyorum. Bilinmeyen numara arayıp, eğer eski arkadaşın Kyungsoo'nun adresini vermezsen, seni öldürürüm dedi. Korkuyorum Kyungsoo yardım et."
Şaşırmıştım bir katil neden benim adresimi isterdi ki? Sonuç olarak ben bir polistim ve katiller her zaman polislerden korkardılar.
"Öğlen evine gelirim Yixing."
"Pekala, görüşürüz."
"Görüşürüz Yixing."
Telefonu kapattıktan sonra siyah deri ceketimi giyip merkeze gittim. Masama geçtikten sonra bilgisiyarımı açıp Yixing'in numarasını yazdım. Son arayanlara tıkladığımda Yixing'in dediği gibi bir sürü kez bilinmeyen numara onu aramıştı. Bilinmeyen numaraya tıkladığımda IP adresi karşıma çıkmıştı. Elime bir kağıt ve kalem alıp adresi yazdım. Odamın kapısı çaldı. Gelen baş komiser Kim Jongin'di. O benim için özeldi. Yaklaşık 1,5 yıldır onu seviyordum. Aslında bu mesleği yapmamın sebebi Jongin'di. Fakat Jongin, adli tıp uzmanı Krystal ile sevgiliydi.
"Ne yapıyorsun Kyungsoo?"
"H-hiç."
"Kyungsoo söyle."
"Sizi ilgilendirmez."
"Siz mi? Ne zamandan beri bu kadar resmi olduk?"
İçimden ses, Krystal ile çıktığından beri demek istesede bunu söyleyemezdim.
"Biz hiçbir zaman samimi olmadık."
"Kyungsoo sana ne oluyor?"
"Hiçbir şey Jongin."
"O kağıda yazdığın, adres kimin?"
"Sizi ilgilendirmez."
"Kyungsoo söyle." diye bağırdı Jongin.
"Bir katilin."
"Her şeyi bana anlatıyorsun çabuk."
Sinirlenmiştim, Jongin ilk defa bana bağırmıştı. Elime IP adresi yazan kağıdı ve telefonumu alıp hızlıca odadan çıktım.
"Kyungsoo bekle!" diye arkamdan bağıran Jongin'i bırakıp arabaya bindim. Adresi navigasyonda belirledikten sonra yola koyuldum. Birkaç saat sonra kendimi boş bir arazide buldum. Araban inip araziye doğru ilerledim. Birkaç adım attıktan sonra, karşımda beliren görüntü ile şok oldum. Karşımda duran kanlı bir cesetti. Biraz korksamda cesedin yanına gittim. Cesedi inceliyordum ki, bu yüz bana tanıdık gelmişti. Ceset Yixing'e aitti. Ellerim titriyordu. Daha saatler önce konuştuğum arkadaşım karşımda katil tarafından öldürülmüş vaziyetteydi. Ve katil Yixing'in yanına telefonunu atmıştı. Yixing'in kanlı elleri arasında buruşturulmuş bir kağıt parçası gördüm. Oradaki kanlı, kağıdı almak için eğildim. Kağıdı elime alıp katilin yazdığı nota baktım.
"Sıradaki kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is next || KaiSoo
FanfictionOrada kanlı bir kağıt duruyordu, kağıdı almak için eğildim. Kağıdı elime alıp katilin yazdığı nota baktım. "Sıradaki kim?"