Pazar sabahı erkenden uyanıp kahvaltı hazırladı ve çayları doldurup içeri seslendi ;
"Koğuş kalk, sabah oldu"...
Anne şaşırmıştı, oğlunda bir gariplik vardı bu sabah; meraklanıp kalktı ve mutfağa yöneldiğinde sofranın hazır olduğunu görünce dönüp bakışlarınla cevap aradı.
Hep birlikte kahvaltı yaptıktan sonra dışarı çıktı. Bugün ayrı bir huzur dolu hissediyordu kendini. Kahvehaneye vardığında arkadaşlarından pek kimse yoktu. Mehmet'in gelmesini beklerken gazetelere göz gezdirdi. 3.sayfada kocaman bir başlık "UYUŞTURUCUYA BİR KURBAN DAHA"
Lise öğrencisi sokak arasında ölü bulundu. Bu habere takılıp kaldı bir müddet. Mehmet'in gelişiyle çaylar tazelenmiş ve koyu bir sohbet başlamıştı. Fatih hayatındaki bu değişimlerin, ona verilen bu özelliklerin bir nedeni olduğunu düşünüyordu. Kararlıydı yeteneklerini kullanmaya, ve uyuşturucuya karşı kendince savaş açıcaktı..
Birlikte araştırmalar yapıp planlar kurdular. Belirledikleri okulları takip edip torbacı avına çıktılar. Alışveriş anlarının resimlerini çektiler bol bol. Akşam olduğunda belirledikleri iki kişiyi takibe koyuldular. Fatih depoya kadar takip etmiş beklemedeydi. İçerde olup biteni anlamaya çalışıyordu, kendini açık etmeden içerdekilerin resimlerini çekmeyi başarmıştı.
Mehmet'in takip ettiği şahıs evine gitmişti. Peşinden fatihi arayıp buluştular ve yeni plan kurdular..
Kıyafetlerini giyip motoruna atladı ve depoya geri döndü. Etrafı inceleyip içeriye baktı kendini farkettirmeden; içerde üç kişi bekliyordu sadece.!
Mehmet arka tarafı dolandı, bu arada fatih hızlı karar vermeliydi yeni birileri gelmeden içeriye girmesi gerektigini düşündü ve iki jopunuda çıkartarak depoya daldı bir anda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHRAMAN CESET
Short StoryGözlerini kapattı...Bilinmeze doğru ilerlemeye başladı... Hayatı bir film şeridi gibi geçti önünden...Bilinci kapanmak üzereydi artık...Hazin bir son yazılıyordu hayatın sayfalarında...Ve birden ayrılmakta olan bedenine geri döndü... Gözlerini açtığ...