(Din caietul personal)

71 3 4
                                    


Limbi de draci in cautare de guri de ingeri....

*

Lupta-i lunga si pamantul bea sange/ Coltii lupului carnea Diavolului strapunge.

*

Cel mai bun cadou pe care o femeie i-l poate face unui barbat este sa stea langa el cand are tot ce-si doreste.

*

Daca stii sa simti suferinta,devii artist, Daca stii sa o gandesti, devii filozof, daca o cauzezi, devii Diavol.

*

Plange inima cand aude cat mai are de suferit,si plange cand aude sa o sa moara, cand nu plange inima in singuratate?

*

...Dar uitasem ca asta era menirea ei...sa planga sub ape in clar de luna plina. De acum inima nu-mi mai apartinea,era doar o piatra pretioasa pe fundul unei ape tulbui.

*

N-as putea sa jur decat pe propria moarte...

*

Pacatul suprem: dorinta. Si cat am mai pacatuit de cand te-am cunoscut...

*

N-am intalnit melancolie mai mare ca in mirosul de iarna...

*

Un Dumnezeu putrezit traieste in inima mea...

*

Apogeul singuratatii este sa te afli singur intr-o camera intunecata si sa te simti sufocat de propria persoana.

*

Dintre toate fericirile,cea mai adorata mi-a provocat moartea...

*

Din tot ce-am desenat pana acum,numai omul mi-a inspirat in privire o indiferenta captivata...

*

N-am sa uit niciodata zabetul ce ma afunda intr-o nevoie salbatica de arta si creatie...

*

As vrea sa mor din cauza pensulei,ca sa-mi poarte vinovatia vietii, iar cel ce va picta cu ea sa ma simta pe acea panza,sa-mi cultive moartea prin arta...

*

"Vai de cartea pe care o poti citi fara sa-ti pui intrebari despre autor". Draga Cioran, nu stiu daca altii isi pun intrebari despre mine cand citesc ce am scris, dar sigur eu ma intreb cine sunt cand scriu...

*

Seninatati vulgare in vise spulberate...

*

N-am trait,in fond,decat o melancolie in continua msicare.

*

Ce pacat sa irosesc timpul oamenilor!

*

Ce indolenta din partea mea sa nu-mi inteleg specia!

*

Fragmente de orori se preseaza-n mine,dar oare modelul lor se potriveste cu franturile din mine?

*

Numai luna ma face sa devin un sclav care-si iubeste conditia!

*

N-am ales suferinta,ci sa traiesc constient... suferinta e doar reactiunea.

*

Ce mi-a fost lacrima s-a transformat in ploaie si s-a format o rupere de nori.


Moartea RespiraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum