În folclorul contemporan, Bloody Mary este o fantoma sau o vrajitoare care se spune că apare în atunci când numele ei este spus de trei ori (sau de mai multe ori, în funcție de versiunea poveștii), de cele mai multe ori ca un joc la petrecerile în pijama. Alte povești similare folosesc nume ca Mary Worth, Mary Worthington, Hell Mary, Black Agnes și multe altele.
În folclor sau în cultura copiilor, „Bloody Mary" este un joc în care o fantomă cu același nume se spune că apare în oglindă atunci când este invocată. Cea mai des utilizată metodă prin care participanții încearcă să o cheme este cea în care persoana trebuie să stea în fața oglinzii pe întuneric (de cele mai multe ori în baie) și să îi repete numele de 7 ori sau de 3 ori.
În unele legende Bloody Mary este asociată cu Regina Maria I, cunoscută în istorie drept „Maria cea sângeroasă", datorită uciderii a cateva sute de Protestanți. Viața reginei a fost marcată de câteva avorturi spontane sau sarcini false. Dacă Maria I ar fi născut un copil, acesta ar fi fondat o succesiune Romano-Catolică și ar fi continuat persecuțiile religioase ale mamei sale și după moartea ei. Unele speculații spun că avorturile au fost provocate. Ca urmare, unele povești spun că regina ar fi înnebunit din cauza pierderii copiilor săi.
------------------------------------------------------
Ok... Sper ca v-a placut acest capitol. Pe mine ma pasioneaza foarte mult povestea acestei entitati. Pe voi care poveste va pasioaneaza?
CITEȘTI
Urban Legends
HorrorLegende urbane de oriunde si de orice fel. ??????? P.S. Nu cititi pe intuneric