Spitalul parasit

33 2 0
                                    

Intr-o zi se spune ca doua fete pe nume Geo si Ema au plecat la spitalul parasit de pe strada Wiciford (se zice ca acolo au murit foarte multi copii din cauza doctorilor si cu timpul toti doctorii , asistentii si femeile de serviciu au disparut fara urma ....asta sa intamplat acum 15 ani).Cand au ajuns in fata spitalului fetelor li s-a facut frica asa ca au preferat sa ii cheme si pe cei doi verisori ai Emei acestia numindu-se Edward si Oliver.
Cand cei 4 au vrut sa intre din pacate usa era inchisa !!
Dintr-o data un vant foarte puternic ia lasat lati pe jos de-abea au reusit sa se ridice!!
Lui Oliver ii veni ideea sa merga cu toti in casa la Geo si asa au si facut!!
Cand au sunat la sonerie mama lui Geo le deschise usa si parca se uita in gol !!Oliver o saluta dar ea nu i raspunsese ....foarte ciudat de obicei mama lui Geo era tare politicoasa!!
Ei au trecut cu vederea si au intrat in camera lui Geo si cand au deschis TV era la stiri :
-"Astazi pe strada Wiciford in fata spitalului parasit au fost gasite 4 trupuri moarte 2 fete si doi baieti.....va atentionam imaginile va pot afecta emotional"
Cand cei 4 au vazut imaginile au facut legatura la tot de ce mama lui Geo nu i-a salutat ....... de ce a venit acel vant puternic!!
Dintr-o data iar vine acel vant si formeaza un cuvant acela find "PEDEAPSA" !!

Urban LegendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum