Deep Web

29 2 0
                                    

Estimările unui studiu realizat la Universitatea Berkeley din California în 2001, indicau că deep Web constă din aproape 7,5 petabyte. Alte estimări indicau că în 2004 existau în jur de 300.000 de site-uri web în deep web iar, conform lui Șestakov, circa 14.000 de site-uri deep web existau în spațiul rusesc din internet în 2006.

Majoritatea informației din internet este ascunsă în site-uri generate dinamic, și astfel motoarele de căutare tradiționale nu o pot găsi. În 2001, deep Web era de câteva zeci de ori mai voluminos decât internetul superficial.

Ce poti gasi pe deep web? :
-Pe deep web poti sa cumperi orice, de la arme la droguri, acte confidentiale, sclavi, carti de credit, alimente, cam de toate...
-Poti vedea cam orice : tortura,pornografie....
-Exista forum-uri pe care poti vorbi aproape despre tot ce vrei, teori ale conspiratiei, secrete guvernamentale si multe altele.
Exista asasini, hackeri care iti pot accesa datele, iti pot gasi adresa, numele complet,numarul de telefon, poate copia toate imformatiile si parolele de pe PC.
-Se fac experimente pe oamenii si poti vedea rezultatele, se vand organe, persoane.
-Pentru a intra pe deep web ai nevoie de un browser si de cateva programe, care iti pot ascunde identitatea dar nu te poate face total "invizibil".
Există şi o piaţă a asasinilor care cer sume începând de la 20.000 de dolari ca să vă căsăpească duşmanii. Rata creşte odată cu importanţa persoanei asanate. Dacă vreţi să vă ucideţi duşmanii cu propriile mâini, un Berretta de 9mm se vinde cu 1000 de dolari. Sau puteţi cumpăra 500 de mg de otravă de Ricin pentru 140 de dolari. Dacă vreţi să dispăreţi şi să începeţi o viaţă nouă, vă costă 5.000 de dolari.

Urban LegendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum