Se spune că multe legende şi mituri au pornit din istoria românilor, mai bine zis din istoria ţărilor latine. În trecut, aceste ţări nu venerau un singur zeu, venerau un grup de zei, fiecare având câte o atribuţie: zeu al apei, al focului, etc. Una din aceste legende începe cu zeul apei.
O familie formată din 3 fraţi şi tatăl lor îşi avea casă pe marginea unui lac. Mama lor murise de o boală cumplită cu un an în urmă. Fratele cel mare şi cel în care se punea cea mai mare încredere era Amadeo, fratele mijlociu care are brav că un adevărat luptător era Fabian iar apoi ,era fratele cel mic, "eşecul" familiei. Un băiat pricăjit, slab şi fricos, Otelo. Într-o zi, cei trei fraţi au plecat la pescuit pe lacul de lângă casă lor împreună cu tatăl lor, Mateo. Fiecare avea o atriubutie, Amadeo era cel ce pescuia, Fabian era cel ce altoia peştii, iar Otelo stătea şi privea. În acel moment, o furtună cum nu se mai văzuse de mult timp a năpustit peste cei trei fraţi şi tatăl lor. Aceştia au încercat să fugă cât de repede, însă un trăznet a lovit chiar în faţa lor, iar pădurea a luat foc, aceştia începând a fi înconjuraţi de flăcări. Familia a crezut că este ultima dată când mai văd lumina zilei, însă ceva se întâmplă. Otelo începu să strige iar un fulger îl lovi. În acel moment, Otelo a zburat către cer şi cu un singur suflu reuşi să oprească incendiul. Familia sa văzu tot, iar după ce Otelo se intorase pe pământ, aceştia îl înjunghiară spunând că este fiu de demon. La 2 zile după moartea să, oraşul în care locuia Otelo a fost cuprins de ape şi nu a mai fost văzut niciodată.
CITEȘTI
Urban Legends
HorrorLegende urbane de oriunde si de orice fel. ??????? P.S. Nu cititi pe intuneric