Banshee

27 3 1
                                    

  Legenda Banshee, este o legendă irlandeză, și s-au raportat multe cazuri. În timp ce mergi pe stradă, câmp, pe alee, este foarte posibil să vezi o femeie bătrană care stă pe scaun, cu spatele către tine, spălând haine într-un lighean. Dacă treci pe lângă ea și te vei uita în spate, îi vei vedea chipul, un chip atât de urât încât nici nu îți poți imagina. Se spune că Banshee este o fată foarte frumoasă, care poate fi întâlnită în centrul orașului. Dacă te uiți continuu la ea, ea se va uita la tine, se va apropia de tine și te va întreba "Sunt frumoasă?" Dacă ii spui da, isi va da jos "chipul" si isi va arăta adevăratul chip urat, apoi iti va spune "De ce m-ai mintit? Nu sunt frumoasă!" Si iti va baga un cutit in inimă.

Se mai spune că Banshee mai este o creatură care trăiește în Pădurile Irlandei. Dacă stai până noaptea târziu în padure, este foarte probabil să o întâlnești pe Banshee. Ea își face apariția într-un mod misterios. La început vei auzi un strigăt de femeie, un strigăt tare, apoi va fi liniste totala in jurul tau. Daca te uiți in stanga sau dreapta, vei vedea o creatura de inaltimea unui om, îmbrăcată toată în alb, stând pe loc la cativa zeci de metri de tine. Se spune ca cine o vede pe Banshee va muri in scurt timp.  

Urban LegendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum