Moarte peste tot

658 14 8
                                    

Daniel P.O.V.

Daniel: Ce este aia?!!

Maxi-Taxiul virează rapid, în încercarea de a evita, umm... chestia aia. Încercare eșuată! Tot parbrizul este acoperit cu o culoare ciudată, parcă un sânge înnegrit. Alexandru trage frâna de mână pe ultima secundă, și ne oprește în fața unui stâlp.

Alexenadru: Este toată lumea bine?!

Daniel: Eu sunt bine.. dar ce era aia??

În minte mi se întipărise acel om cu sânge la gură și pielea zbârcită, mai ceva ca a unui bătrân de 90 de ani după o baie fierbinte. Dădea din mâini ca un turbat. Parcă era desprinsă (creaura) dintr-o carte de S.F, sau un serial gen The Walking Dead sau Z Nation. Nu mă puteam concentra deloc.

Alexandru începe să dea cu spatele, până ajunge înapoi pe stradă, pe parbriz nu se putea vedea nimic.

George P.O.V

Speriat mai ceva ca un gândac la o reclamă de spray împotriva insectelor, am scos telefonul să sun poliția. Toate liniile erau ocupate. Strada începea să se umple cu acele creaturi, Alexandru ne-a dus cu mașina până într-o benzinărie. 

Alexandru: Ar fi mai bine să facem niște provizii, cine știe... 

Lumea începe să se dea jos din mașină. Eu și cu o domnișoară, am rămas să păzim mașina. Mă întorc spre ea și o salut.

George: Bună! Cum te numești?

....

George: Nu fi sfioasă. Cum te cheamă?

Ada: Mă cheamă Ada..

George: Ok, pe mine mă cheamă George, și am 17 ani, tu câți ani ai?

Ada: 15..

Daniel P.O.V.

Mă dau jos din maxi-taxi, în care rămâne doar George și o fată, și mă îndrept cu restul în benzinărie.

Alexandru: Bună ziua! Este cineva??

Daniel: Alo!

Alexandru: Cred că este părăsită benzinăria.

Daniel: Da, și eu cred.

Dintr-o dată un om cu un shotgun iese din spatele unui raft!

???: Dacă puneți mâna pe ceva, soarta vastră va fii exact cea al acestui vânzător! spune omul arătând cu degetul la un cadavru.






Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum