''Baza''

511 9 1
                                    

Alexandru P.O.V.

Oh, nu-l puteam lăsa să ne împuște.. nimeni din maxi-taxi nu știa să conducă...

Alexandru: Pașnic omule, pașnic, vom pleca dacă e nevoie..

Din spatele omului se ridică, cadavrul vânzătorului împușcat in stomac, îl mușcă pe omul cu shotgun..

???: ahhh...

Alexandru: Daniel! E șansa noastră! Lume! Luați ce puteți și fugiți!!!

Daniel P.O.V.

Vedeam creatura cum se înfrupta din el.. un sentiment de teamă intensă mă cuprinde.. acum mă refugiam într-un mic locușor din mintea mea și îmi puneam întrebări... era împușcat, cum a supraviețuit? ce era defapt acea creatură??

Ceva mă trage de mână, era Alexandru înebunit strigând: ÎN SPATE!! 

Mă întorc cu spatele și văd 2 creaturi la mai puțin de 2 metrii distanță... picioarele mi se înmoaie de frică, întind mâna spre un raft, și îl împing spre ei. Raftul îi zdrobește. Fug cu cea mi mare viteză posibilă spre maxi-taxi! Îl văd pe Alexandru cum bagă cheile în contact, dar eu îi spun rapid...

Daniel: Așteaptă puțin, trebuie să i-au arma!

Alexandru: Stai! Nu e sigur!

Eu hotărât, i-au o piatră de pe jos și intru înapoi în benzinărie. Acolo îi văd pe cei doi.. hmm să le zic ZOMBII, așa sună mai plauzibil, cum spuneam, îi văd pe acei doi Zombii morți (cel puțin nu mișcau) alerg spre shotgun și îl i-au. ''Ce bine!'' îmi spuneam eu simțindu-mă victorios. Mă întorc la mașină, pe care toți pasagerii am numit-o bază. 

Radu P.O.V.

Radu: Măi Marian! Ăștia doi Daniel și George numai vin la liceu? Au uitat că este luni??

Marian: Nu asta mă interesează, nu știi că mâine avem test! Eu doar învăț... la chimie...

Radu: Oh..

Mă uitam lung pe geamurile cam murdare ale liceului... văd un bețiv.

Radu: Marian! Ioi! I-a uite ce bețiv, hahaha..

Marian: Lol, mai are puțin și face spume la gură...

Eu deschid geamul și îi strig:

Radu: Băi boschetarule! Numai de din ăștia are nevoie România! Ne faci de râs! Buschetaru drecu'...

-ghhhhh rraaaa ughhh!!!



Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum