Fakty o Justinie Timberlake'u

1K 21 0
                                    

Urodził się 31 stycznia 1981 roku o godzinie 18:30.Wychowywał się w Millington,tam też uczęszczał do E.E. Jeter Elementary School.Cierpi na nerwicę natręctw i ADHD.Ma 182 cm wzrostu.Jest baptystą.Jest demokratą i wspiera kampanię Baracka Obamy.Ma dwóch przyrodnich braci ze strony ojca: Jonathana (ur.12.09.1993)  i Stephena (ur.14.08.1998), a także siostrę Laurę Katherine (ur. i zm.14.05.1997), która zmarła zaraz po narodzinach. Justin wspomina ją w piosence ‚My Angel in Heaven’.W 2013 roku magazyn TIME umieścił gona liście najbardziej wpływowych ludzi na świecie.W 2004 roku wziął udział w jednej z największych skandali show-biznesu kiedy przed wielomilionową widownią podczas rozgrywek Super Bowl ściągnął z janet Jackson ubranie razem ze stanikiem odkrywając jej pierś.Justin jest ojcem chrzestnym córki Trace’a.Ma trzy psy rasy boxer. Ich imiona to Brennan, Buckley i Billy.Większość piosenek, które stworzył nie zapisał na papierze.Jest członkiem National Beta Club.Rodzice Justina rozwiedli się gdy miał trzy lata. Oboje ponownie wstąpili w związek małżeński.Ma x tatuaży. Anioł na plecach trzyma w rękach inicjały matki Justina.Boi się węży, pająków, rekinów i że umrze niekochany.Jest wielkim fanem motoryzacji. W jego posiadaniu znajduje się: sześć motocykli Harley Davidson, dwa samochody marki Mercedes Benz i jeden Mercedes M Class.Jego mama była menadżerem żeńskiej grupy Innosense, do której należała niegdyś Britney Spears. Była też przez pewien czas prawną opiekunką Ryana Goslinga. Było to w czasach Klubu Myszki Miki, gdy mama Ryana wyjechała do pracy do Kanady.Według wstępnych planów, Justin miał pojawić się gościnnie w piosence ‚Through The Rain’ z dziewiątego albumu studyjnego Mariah Carey, ‚Charmbracelet’. Do duetu nie doszło z powodu veta wytwórni Justina, JIVE Records.Album ‚The 20/20 Experience’ został ogłoszony najszybciej sprzedającym się albumem w historii serwisu iTunes. Rekord ten został pobity równe 9 miesięcy później przez Beyonce.Utwór ‚I’m Lovin’ It’ posłużył za temat muzyczny podczas kampanii reklamowej korporacji McDonald’s o tym samym tytule. Za odsprzedanie praw do hasła ‚I’m Lovin’ It’ Justin otrzymał 6 mln $.W animowanym filmie ‚Shrek 2′ nad łóżkiem Fiony wisi plakat Justina. Co ciekawe, Justin w kolejnej części obrazu podkładał głos postaci Artiego.Jest fanem Manchesteru UnitedCzłonkowie zespołu N’Sync pojawili się gościnnie w drugiej części Gwiezdnych Wojen, jednak sceny z ich udziałem zostały wycięte w ostatecznej wersji.Justin jest jednym z sześciu muzyków, których dwa albumy zajęły #1 na amerykańskiej liście przebojów w jednym roku. Inni artyści to 2Pac, DMX, Guns ‚N Roses, The Beatles i System of a Down.Album ‚The 20/20 Experience’ jest najlepiej sprzedającym się albumem w 2013 roku w Stanach Zjednoczonych i drugim na świecie.Album ‚The 20/20 Experience 2 of 2′ był pierwszym puszczonym albumem w radiu iTunes.Występ Justina na VMA 2013 był najdłuższym występem w historii show.Na początku amerykańskie stacje radiowe niechętnie puszczały ‚SexyBack’. Justin postanowił zadzwonić do najważniejszych rozgłośni i poprosił by dały one piosence szansę na wybicie. Niedługo po tym, SexyBack trafił na szczyt notowania listy Billboard Hot 100.Justin twierdzi, że posiada każdą parę butów typu Air Jordan jaką kiedykolwiek wyprodukowano.W wywiadzie dla Rolling Stone z 2006 roku przyznał, że nagrywał Justified pod wpływem narkotyków.Zawsze zanurza ciasteczko Oreo w mleku przez 7 sekund.W 2000 roku ktoś sprzedał jego niedojedzony lunch na eBay za  1025 $.W 2000 roku 15-letnia fanka N’Sync złożyła pozew przeciwko Justinowi twierdząc, że ten popchnął ją na ścianę i wyzywał ją, gdy powiedziała, że JC jest ładniejszy.N’Sync zagrało w Polsce nie dwa, a pięć razy: 30.11.1996 na Bravo Super Show w Warszawie, 15.06.97 – Gliwice, 16.06.97 – Warszawa, 17.06.97 – Elbląg, 18.06.97 – Poznań. W Internecie krąży informacja, jakoby to N’Sync miało być supportem polskiego boysbandu Just5. W rzeczywistości było odwrotnie.W 2008 wraz z rodzicami kupił pole golfowe Mirimichi (Memphis), aby uchronić je przed zamknięciem.Bierze lekcje golfa od trenera Tigera Woodsa, Butcha Harmona.Brał lekcje gitary przez trzy tygodnie, jednak znudzony zaczął uczyć się sam.Jego ulubionym filmem jest ‚Wolny Dzień Ferrisa Buellera’.Od zawsze podkochiwał się w Halle Berry.Napisał piosenkę ‚Gone’ gdy Britney Spears powiedziała, że pójdzie do fryzjera na kilka godzina, a spędziła cały dzień w SPA.Rodzice Justina mówią, że Justin był bardzo spokojnym i pedantycznym dzieckiem.Kiedyś zamknął się w pokoju i słuchał przez dwa dni ‚Bohemian Rhapsody’ zespołu Queen, wychodząc tylko na posiłki i do łazienki.Pierwszą osobą, którą pocałował była Britney.Kiedyś Madonna dała Justinowi zastrzyk w pośladki w studio, gdy ten był chory.Wcielił się w postać młodego Eltona Johna w teledysku ‚This Train Don’t Stop There Anymore’.W wieku 10 lat zaśpiewał w Grand Ole Opry.Gdyby nie był muzykiem, chciałby zostać koszykarzem.To jego mama wymyśliła nazwę N’Sync.W jednym z wywiadów wyznał, że w czasach N’Sync wyglądał jak debil.W 2011 roku wyznał, że najprawdopodobniej już nigdy nie zaśpiewa publicznie żadnej piosenki N’Sync. Słowa nie dotrzymał, gdy 2 lata później zaśpiewał z członkami zespołu podczas gali MTV VMA.Jako dziecko obejrzał film Captain EO więcej niż 20 razy.Nie może słuchać hip-hopu podczas jazdy samochodem, bo wtedy zaczyna dodawać gazu.Rzucił palenie na 10 miesięcy po tym jak został wkręcony w Punk’dJustin kupuje ubrania dla siebie tylko raz w roku.The O’Jays nie byli zadowoleni, gdy to Justin przedstawił ich podczas gali Rock and Roll Hall of Fame.Pięć piosenek, które zostały stworzone przez The Neptunes na albumy Michaela Jacksona – ‚HIStory’ i ‚Invincible’ – zostały odświeżone i pojawiły się na albumie ‚Justified’. Są to ‚Senorita’, ‚Let’s Take a Ride’, ‚Last Night’, ‚Nothin’ Else’ i ‚Take It From Here’.Kanye West nazwał kiedyś Justina największą inspiracją i zarazem największą konkurencją.Justin wyznał, że zupełnie nie zna się na komputerach.Jest czterokrotnym zdobywcą Emmy Awards.Posiada własną wytwórnie płytową.W 2012 roku wziął ślub z Jessicą we Włoszech.Jego największą pasją było śpiewanie dopóki nie uświadomił sobie, że umie rozśmieszać ludzi.W 2003 roku wyruszył w trasę z Christiną Aguilerą.W 1997 roku złamał kciuk, a w 2002 złamał lewą nogę podczas prób tanecznych.JT poprowadził wiele gal, min. 2003 MTV Movie Awards, 2006 MTV Europe Music Awards, 2008 ESPY Awards i wiele innych.Where Is The Love? jest najlepiej sprzedającą się piosenką 2003 roku w Wielkiej Brytanii.Jest wielkim fanem Bjork.W 2011 roku Justin i Mila Kunis zostali zaproszeni jako osoby towarzyszące na bal przez żołnierzy Amerykańskiej Piechoty Morskiej.Justin był jednym z nielicznych celebrytów, którzy zostali zaproszeni na ślub Christiny Aguilery. Co ciekawe, Xtina nie pojawiła się na ślubie Justina.Siedem razy występował w Saturday Night Live.Były mąż Britney Spears, Kevin Federline, występował z Justinem podczas pierwszego solowego występu Justina na gali MTV Video Music Awards w 2002 roku.Razem ze swoim przyjacielem, Tracem Ayalą w 2005 roku założył firmę odzieżową, William Rast. Jej nazwa pochodzi od imienia dziadka Justina i nazwiska dziadka Trace’a.Jego tata prowadzi chór w kościele Baptystów.JT zarobil w 2013 roku $1,3 mln za występ-niespodziankę na 10 rocznice ślubu Johna Dariusa Bikoffa.

●○●○●○●
Ups?

Fakty o gwiazdach ☆☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz