1. Pochodzi ze sławnej rodziny. Jej ojciec to słynny aktor Stephen Baldwin. Hailey urodziła się 22 listopada 1996 roku.
2. Jest modelką. Do swojego CV może wpisać sesje do magazynów takich jak np. Wonderland, a także kampanię Topshop.
3. Jest tancerką. W jednym z wywiadów powiedziała, że tańczy odkąd skończyła 5 lat!
4. Kocha modę, a co za tym idzie sama też ją tworzy. Nie ma własnej marki, ale w domowym zaciszu uwielbia przerabiać dżinsy na krótkie szorty.
5. Jest zakochana w Leonardo Di Caprio, zresztą to widać patrząc na jej profil na Instagramie. Hailey często wrzuca na niego fotki aktora.
6. Po ósmej klasie zaczęła naukę w domu. Jak tłumaczyła to wszystko dlatego, że mając sławną rodzinę ciężko być po prostu Hailey.
7. Jej pasją jest aktorstwo i wcale nas to nie dziwi, w końcu pochodzi a aktorskiej rodziny. Przez 7 lat uczęszczała na zajęcia do teatru muzycznego, co tłumaczy jej wielką miłość do musicali.
8. Zapytana o supermoc, którą chciałaby posiadać odpowiedziała, że byłaby to teleportacja.
9. Swój styl określa jako wyluzowany. Lubi łączyć eleganckie stylizacje ze sportowym stylem.10. Jeżeli chodzi o facetów Hailey uważa, że to dziewczyny powinny robić pierwszy krok. Dlaczego? Bo przecież oni zawsze się wstydzą!
Tylko 10 :/ ale mamy #546 w LOSOWO!
CZYTASZ
Fakty o gwiazdach ☆☆
RandomHej ty! Przeczytaj tę fakty! Być może znajdzie się tu twój idol! Są tu fakty o wszystkich, od wokalistów przez aktorów aż do zespołów! #16 w literatura faktu - 29 stycznia 2017 ZAKOŃCZONE