Fakty o Green Day'u

509 16 1
                                    

Billie Joe Armstrong

1. Urodził się 17 lutego 1972 roku w Oakland

2. Kot Billie’go Zero zginął w pralce.

3. Pierwsza gitara Billie’go nosiła nazwę Blue, została mu ona podarowana przez jego ojca. Teraz Billie posiada kilka kopii tej gitary.

4. Ksywa Billie’go z liceum to „Two Dolar Bill”, a wzięła się stąd, że Billie sprzedawał jointy z dwa dolary.

5. Billie, oprócz gitary, potrafi grać na perkusji, harmonijce, pianinie i mandolinie.

6. To tradycja, że na każdym koncercie całuje mężczyznę.

7. Billie nie cierpi Slipknot, uważa noszenie masek za totalną głupotę. Oprócz nich Billie nie lubi też Eminem’a.

8. W liceum Billie grał w piłkę.

9. Billie ma gitarę złożoną z części innych gitar, nazywa ją Frankenstein.

10. Na początku 2001 roku Billie został napadnięty w sklepie z bronią, od tego czasu boi się broni.

11. Pierwszym albumem jaki Billie kupił był album Elvisa Presley’a „The Sun Session”.

12. Jest autorem wpisów i rysunków w książeczce- American Idiot

13. Jest najmłodszy z sześciorga rodzeństwa.

14. Wraz z żoną Adrienne Nesser jest właścicielem i współzałożycielem niezależnej wytwórni płytowej Adeline Records.

15. W 2008 roku wystąpił w kampanii reklamowej Conversea.

16. Swoje studio nagraniowe wybudował w piwnicy.

17. W 2011 roku otrzymał nagrodę Grammy za musicalową wersję płyty American Idiot.

18. W 2013 r. wraz z Norą Jones wydał płytę pt. Foreverly. 

19. Jego ojciec był muzykiem jazzowym i kierowcą ciężarówek 

20. Chodziły plotki, że Billie ma romans z Winoną Ryder.

21. Matka Billie’go źle przeliterowała jego nazwisko na świadectwie urodzenia.

Fakty o gwiazdach ☆☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz