1.Jego kariera muzyczna trwała aż 40 lat! Jako dziecko zaczynał w rodzinnym zespole muzycznym The Jackson Brothers. Możemy być niemalże pewni, że gdyby nie jego niespodziewana śmierć 25 czerwca 2009 roku, moglibyśmy oglądać go na scenie do dziś.
2. Miał swój epizod aktorski. W 1978 roku zagrał stracha na wróble w musicalu Czarnoksiężnik z krainy Oz.
3.Chciał jak najdłużej zachować młodość, dlatego spał w łóżku tlenowym. Później jednak zmienił zdanie i postanowił przekazać je potrzebującym w centrum medycznym w Kalifornii.
4. Wynalazł i opatentował buty, które pozwalały na wychylenie się do przodu tak, że przeczyło to zasadom fizyki. Wykorzystał je przy nagrywaniu teledysku do piosenki Smooth Criminal.
5.Był niesamowicie hojnym człowiekiem. Wielokrotnie cały dochód z koncertów przeznaczał na cele charytatywne.
6. Jego pierwszą miłością i kobietą z którą na pierwszą randkę poszedł król popu była Tatum O'Neal.
7.W 1993 roku podczas przerwy w meczu Super Bowl jego występ obejrzała największa liczba osób w historii, aż 133 miliony!
8. Jego teledyski były prawie krótkometrażowymi filmami, Bad trwał prawie 16 minut, a Thriller 14 minut.
9. Zdobył 13 nagród Grammy!
10. Jest rekordzistą wśród gwiazd jeżeli chodzi o zarobki. Podczas swojej kariery zarobił 700 milionów dolarów.
Proopooozycjeeee?
CZYTASZ
Fakty o gwiazdach ☆☆
RandomHej ty! Przeczytaj tę fakty! Być może znajdzie się tu twój idol! Są tu fakty o wszystkich, od wokalistów przez aktorów aż do zespołów! #16 w literatura faktu - 29 stycznia 2017 ZAKOŃCZONE