Fakty o Emmie Watson

2.6K 51 11
                                    

1. Emma jest świetną uczennicą – od zawsze zdobywała prawie same „A” (inaczej sześć) za wszelakie formy aktywności w szkole. Egzamin GCSE, który jest odpowiednikiem polskiej matury pisała na bardzo wysokim poziomie – min. z nauk ścisłych, matematyki, historii, geografii, sztuki, języka włoskiego, hiszpańskiego, francuskiego oraz angielskiego – Emma miała aż 10 przedmiotów. Osiem napisała na szóstkę, dwa na piątkę.

2. Bardzo lubi sport – często gra w hokeja na trawie i tenisa.

3. Prababcia Emmy jest polką.

4. Zdała egzamin na prawo jazdy za pierwszym podejściem.

5. Z przedmiotów szkolnych nie lubi matematyki oraz geografii, za to uwielbia  historię, plastykę, WF oraz angielski.

6.  Swoje dwunaste urodziny obchodziła na planie „HP i Komnata Tajemnic”

7. Mama Emmy także grała w hokeja, w angielskiej wschodniej drużynie.

8. Kiedy skończyła kręcić pierwszy film rodzice urządzili dyskotekę dla niej niej i przyjaciół.

9. Duerre to nie jedno z imion Emmy, tylko nazwisko panieńskie jej matki.

10. Jako dziecko miała różowo-błękitny pokój.

11. Uwielbia jeść nutellę – stwierdziła, że „to danie mogłaby jeść do końca życia”.

12. Przyjaźni się z Bonnie Wright (filmowa Ginny Weasley) oraz Taylor Swift.

13. Lubi muzykę klasyczną.

14. Jej ulubionym aktorem jest Jhonny Depp.

15. Jej ulubioną książką z sagi HP jest „Więzień Azkabanu”

16. •Kiedy zapytali ją gdzie poleciała by latającym samochodem powiedziała że do Australii 

17. Aby dostać rolę Hermiony musiała zaśpiewać.

18. Na planie Daniel i Rupert często lubili drażnić ją głupimi minami (na przykład podczas zdjęć do filmu).

Fakty o gwiazdach ☆☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz