1. Jacob Rolf Sartorius.
2. Urodził się 2 października 2002 r., czyli ma rocznikowo 15 lat i jest wagą.
3. Aktualnie nie chodzi do szkoły, uczy się w domu.
4. Kiedyś jego najlepszym przyjacielem był Mark Thomas, potem chłopcy się pokłócili i zerwali kontakt. Ostatnio stara znajomość powróciła i chłopaki dalej się kolegują.
5. Mieszka w USA, w stanie Virginia. Nie zdradzony jest dokładny adres ze względu na jego bezpieczeństwo.
6. Nigdy nie miał Facebook'a. Teraz na jego fanpage'u jest 349 128 polubień.
7. Ma około 170 cm wzrostu.
8. Ma starszą siostrę Carolinę.
9. Ma dwa koty.
10. Należy do Magcon'u.
11. Chciałby mieć psa, który wygląda jak goryl. ,,Nie wiem jak się nazywa, być może owczarek niemiecki" - jego słowa.
12. Nienawidzi, kiedy ludzie obgryzają paznokcie w miejscu publicznym.
13. Jego ulubionym jedzeniem jest ser i Mac.
14. Jego ulubiony film to ,Piraci z Karaibów'.
15. Kiedyś chciał być piratem.
16. Jego obsesją jest Selena Gomez i Ariana Grande.
17. Umie ruszać uszami.
18. Chce nauczyć się jeździć na monocyklu; ,,może kiedyś uda mi się dołączyć do cyrku" - jego słowa.
19. Nie może żyć bez swojego telefonu.
20. Rolf to imię otrzymane po tacie i dziadku, ale chłopak nie chciał go przyjąć, dlatego wszyscy na niego mówią Jacob.
21. Jego oczy są koloru 'hazel' tzn, że ich kolor zależy od światła; brązowe/zielone.
22. Jego matka pomaga mu zarządzać kontami na portalach społecznościowych, ponieważ stał się zbyt popularny, by radzić sobie samemu.
23. Jednym z jego bliższych przyjaciół jest Cameron Dallas.
24. Nie ma dziewczyny.
25. Swój pierwszy film dodał w 2014 roku (17 sierpnia) na Vine.
26. Gdy miał 12 lat nagrał cover do piosenki ,,all of me"
27. Hailey Baldwin, modelka udostępniła film Jacoba na Twitterze, pisząc: ‘Who is this? Lmfao.’
28. Taylor Caniff, kolejna gwiazda magcon'u napisał do modelki, że wyśmiewa się z tego video.
29. Wiele fanów stwierdziło po tym, ze Taylor jest fałszywy.
30. Jacob nosił aparat na zęby.
31. Można do niego wysyłać prezenty i listy.
32. Uwielbia 'Chipotle'.
33. Jeden z jego kotów ma na imię Josie.
34. Jest praworęczny.
35. Nazywa/nazywał siebie 'crusty white boy'.
36. Wiele ludzi uważa, że się maluje.
37. Kiedyś był nieśmiały.
38. Jego ulubionym kolorem jest niebieski (ciemny).
39. P o d o b n o kiedyś był zastraszany.
40. Chce wziąć ślub w wieku 25 lat.
41. Ma stan zwany 'trądzikiem różowatym'.
42. Jest chrześcijaninem.
43. Swoje fanki nazywa 'cuties', 'fam' i 'princess'.
44. Jego pierwszy kanał na YouTube nazywał się JSFxS.
45. Był na Radio Disney Music Awards razem z Baby Ariel i Carsonem Luedersem.
46. Aktualnie ma już kilka piosenek, pierwszą jego piosenką była "Sweatshirt "
47. Na musical.ly ma 8,8mln obserwatorów, a na ig 4,8mln. Liczby ciągle rosną.
48. W jego teledysku wystąpiła Luna Blaise.
49. W innym teledysku zagościł Daniel Skye.
50. Można go znaleźć na każdym portalu jako @jacobsartorius
CZYTASZ
Fakty o gwiazdach ☆☆
RandomHej ty! Przeczytaj tę fakty! Być może znajdzie się tu twój idol! Są tu fakty o wszystkich, od wokalistów przez aktorów aż do zespołów! #16 w literatura faktu - 29 stycznia 2017 ZAKOŃCZONE