Bölüm 2~

194 12 0
                                    

'Beni neden tanımıyor numarası yaptın?'

Yol boyunca kızın arkasından sessizce gitmiş ve tek kelime etmemişti.

Ama bunu sormalıydı,merak ediyordu hemde deli gibi!

Kız çok farklıydı,bir kere okuldaki hali ve evdeki hali.

Merak ediyordu,insanlardan neden kaçtığını? Sorun neydi?

Min Ah bir süre ses vermede yürüdükten sonra, 'Bana sapık muamelesi yaptığını mı söyleseydim?'Güldü.

'Sanmıyorum. İlk günden evsiz kalmak zor olurdu.'

'Haklısın olurdu. Neler yaşadığımı bilseydin beni anlardın.' Bu sefer adımlarını hızlandırıp Min Ah'ın önüne geçti.

Kızlar her zaman etrafında pervaneydi;birbirleriyle kavga eder,aşk mektupları yazar,her okul çıkışı evine kadar onu takip ederlerdi...

Kimseden hoşlanamazdı.

Önceleri birine aşık olduysada ona açılamamıştı bile,insanlardan korkmuştu...

Eğer Min Ah bunları bilseydi onu anlardı.

'Zor olsa gerek.' Birkaç adım daha attıktan sonra 'Ben burdan ayrılıyorum,köşeyi dönünce okul.

Beni tanımıyorsun tamam mı?'

Jae kalakalmıştı. 'Neden bahsediyorsun?'

Min Ah arkasını döndü ve ona baktı.

Sert bir bakıştı,Jae titrediğini hissetti.

'Yeni popüler çocuk sınıfın ucubesiyle mi takılıyor? Senin için pek yararı olmaz.

Birbirimizi tanımıyoruz ve bizimle yaşamıyorsun anlaşıldı mı?'

Tekrar arkasını döndü 'Çıkışta 10 dk seni bu iç köşede beklerim,gelmezsen devam ederim,bulabilirsin evi ne de olsa.'

Tekrar döndü ve gözden kayboldu.

Jae şaşkın şaşkın arkasından bakmakla yetinmişti.

Neden böyle davranıyordu? Onlardan biri gibiydi hatta daha normal ve güler yüzlüydü. O halde neden kendini soyutlayıp,böyle adlandırıyordu ki?

Farklıydı ve anlaşılmaz derecede karışık biriydi.

---

Jae'nin sırası Min Ah'ın yanındaydı ama ders boyunca arada ona dönsede bakışlarına karşılık alamamıştı.

Aralarda kafasını gömüp yatıyor,öğle arası ise kenarda bir masaya geçip sesizce yemeğini yiyip gözden kayboluyordu.

Jae ise tam tersiydi,insanların ilgi odağı ve en popüler olanların masasında şeref konuğuydu.

Ama o rahat değildi.

Yemek yerken bi ara Min Ah ile göz göze geldiler. Kız yavaşça gözlerini yemeğine dikti ama Jae ona bakakalmıştı.

Nedenini bilemesede bu durum onun içine batıyor ve sinir ediyordu.

Neden buna bir son vermiyordu ki?

Kızlara sorduğunda başlardı herkesin onla konuşmaya çalıştığını ama kimseyle muhattap olmadığını öğrenmişti.

Onların nesi bu kadar kötüydü ki?

En azından yemeğini yiyebileğin birinin olmasının zararı neydi?

Kwangsoo onun için önemliydi ama o çocuk dışında başkalarına da güvenmesi gerekmiyor muydu?

Her zaman~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin