2

78 13 7
                                    

{Melisa}

Ik voel me goed bij Vincent. Ik ben blij dat we...nouja dat hij me heeft herkent.

Ik schaam me echt dat ik hem niet herkende.

Hoe kon ik nu mijn beste vriend vergeten. Oké we hadden elkaar een lange tijd niet meer gezien, maar ik voel me echt dom.

Wie vergeet nu hoe zijn beste vriend eruit ziet??

Toen Vince vertelde over zijn situaties voelde ik me echt rot voor hem. Ik was er niet om hem te helpen...

Gelukkig vroeg ik hem gisteren zijn nummer toen hij me naar huis bracht.

Zo ver woont hij gelukkig niet.

Ik zie het nog zo voor me ... ik gisteren vanachter op zijn motor.

Ik hield hem stevig vast rond zijn middel.

Het voelde vertouwd ondanks dat we elkaar lang niet hadden gezien.

Misschien moet ik hem een bericht sturen om te vragen hoe het met hem gaat..

Ik sta op van mijn bed en loop richting mijn bureautafel waar mijn mobiel  op ligt.

Ik grijp ernaar en vergrendel mijn scherm. Ik zie dat ik al twee gemiste op roepen heb en drie berichten.

Ik besluit eerst mijn berichten te lezen.

Het eerste bericht is van Kyra.

Kyra : Mel ! Ik vroeg me af of alles ok is met je... aangezien ik al twee keer heb gebeld en je niet opneemt. Bel me terug als je dit leest! Xx

Ik ga eerst mijn andere twee berichten bekijken voor ik Kyra ga terug bellen.

Onbekend nummer: Ben blij dat we weer contact hebben! Het was trouwens gezellig gisteren! Hoop je snel weer te zien.  xx Vincent

Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht bij het zien van dit bericht.

Snel voeg ik hem toe in mijn contacten.
Zijn naam stel ik in als Vince natuurlijk.

Vervolgens schrijf ik hem  een bericht terug.

Jij: Ik ben ook blij. We spreken gouw weer af! Kan niet wachten om je weer te zien. Nu is het aan mij om mijn verhaal te doen! Xxx Melisa

Nadat ik op zijn bericht heb geantwoord open ik het volgende bericht.

Het is een bericht van mijn moeder.

Mama: Ga jij je broertje afhalen van sportkamp ? Ik zal wat later thuis zijn. Er staat nog een overschot lasagne in de koelkast. Dries is waarschijnlijk naar de training als hij nu nog niet thuis is. Tot straks xxx

Jij: Sgoed! Dries is nog niet thuis dus hij zal wel naar de training zijn. Ik ben Vince tegen gekomen gisteren !
Ik vertel je straks wel alles. Ik ga nu Jonas ophalen. Xx

Al snel krijg ik weer antwoord.

Mama: Oh dat meen je niet Vincent! ?? Dat is lang geleden ! Hij is vast veel gegroeid. Hoe ging het met hem?

Ik zucht bij het lezen van mijn moeders bericht, maar antwoord haar meteen.

Jij: Maaam!! Ik zei toch dat ik je  straks alles zou vertellen !? Ik moet nu echt gaan..

Mama: Oké  oké!  ik snap het liefje. Xx

Ik glimlach en loop vervolgens naar beneden. Ik neem mijn schoenen. Ondertussen scroll ik tussen mijn contacten en bel naar Kyra.

"Meid waar zat je ? " klinkt door de telefoon.

"Ik kwam Vincent gister tegen."

"Omg waar !??"

What Is Love? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu