{Melisa}
Opeens schiet ik wakker. Mijn hoofd is warm en nat. Ik neem mijn mobiel en zie dat het nog maar 6uur in de ochtend is. Het was dus allemaal een droom.
Ik kijk naast mij en zie Henk en Daan liggen. Zij slapen nog. Ik ga gewoon naar Vincent sturen ookal zal hij ook nog aan het slapen zijn.
My Mel 💍 : Waarschijnlijk ben je nog aan het slapen, maar ik heb echt nood om naar iemand te sturen. Vandaag zijn mijn broers vermist. We hebben de politie verwittigd. Mijn vader ligt in het ziekenhuis. Mijn moeder heeft zich echt bezat omdat ze verdriet heeft om mijn vader, maar we kunnen hem niet bezoeken omdat hij ons niet meer wilt zien. Nu ben ik bij Henk, en Daan is er ook. Zij liggen nog te slapen, maar ik had net gedroomd dat Dries hier aan de deur stond en toen werd ik wakker. Sorry voor stomme lange bericht, maar ik mis je 😭❤.
Big Vince🌍: Ik ben eigenlijk wel al wakker. Wow heftig wat er allemaal is gebeurt.😱 Ik zou nu naar je toe willen komen, maar ik heb men arm gebroken...
My Mel 💍: Omg Vince! Hoe komt dat?😱😱
Big Vince 🌍 : Gevallen met de motor😕
My Mel 💍 : Lukt het dan wel zo alleen?
Big Vince 🌍 : Bwaa cva 😞
My Mel 💍 : Ik kom straks naar je toe!👫 Met één arm alleen, dat gaat niet.
Big Vince 🌍 : Ouh love you!😘 Stiekem wil je gewoon bij me zijn.😂 Eerlijk gezegd gaat het niet zo goed alleen. Ik kan mezelf amper aankleden. 😂
My Mel 💍 : Eigenlijk wil ik gewoon bij je zijn. Bij jou voel ik me veilig.❤ Rust best wat. Straks kom ik. Zodra iedereen hier wakker is.🤗
Big Vince 🌍 : Ik wist het wel! Stiekem wil ik super graag dat je bij me bent!😂❤ Bye baby 🌷❤❤
My Mel 💍 : Haha bye men sukkeltje 🌍❤❤
Hey readers xoxo
Hoofstuk 12 is een kort hoofdstukje.
Sorry dat het zo saai is.
Er komen heus nog leuke!
Vergeet niet te voten en reageren!!
Promoten is ook welkom.
Ben altijd blij om privé berichten te krijgen.
Byee❤
JE LEEST
What Is Love?
RomanceWat als je iemand tegenkomt en blijkt dat je die persoon al langer kent dan je dacht... Maybe we're perfect strangers... maybe it's not forever...