{Melisa}
Vincent brengt zijn lippen dichter bij de mijne en drukt er een kus op.
"Is dit een antwoord op je vraag? " Vraagt hij.
Meteen druk ik mijn lippen weer op de zijne. Hij gaat erin mee. Ik haal mijn hand door zijn haar. Hij verbreekt de kus na een paar minuten.
"Misschien gaat het te snel." Zegt hij als hij me los laat.
"Ik hou van je." Zeg ik als ik twee glazen neem.
"Ik ook van jou... ik wil onze vriendschap niet verpesten." Zegt hij terwijl hij ook twee glazen neemt en vult ze alle 4 met cola.
Ik knik en neemt vervolgens twee gevulde glazen.
Als ik naar de living wil stappen houdt hij me tegen."Denk je dat onze vriendschap blijft als we een relatie hebben ?" Vraagt hij.
"Ik weet het niet ... misschien heb je gelijk dat we te snel gaan. We moeten het rustig aan doen."
Vervolgens loop ik naar de living.
Vincent loopt achter me.
Als we de living in lopen zie ik Kyra zoenen met Yarne.Als ze zien dat ik en Vincent ook in de living zijn laten ze elkaar los.
"Ik wist het dat jullie iets zouden krijgen!! Alleen had ik niet gedacht dat het zo snel zou gaan." Zeg ik opgewonden.
Yarne grijnst.
"Zorg goed voor haar anders..." waarschuw ik Yarne als ik hem een glas cola overhandig.
"Doe ik."
Als Kyra haar glas heeft gaat ze op de schoot van Yarne zitten.
Ik vind het zo schattig.
Jonas zal boos zijn als hij dit weet.
Ik grijns bij die gedachten."Wat is er ?" Vraagt Kyra.
"Jonas zal boos zijn als hij dit weet." Zeg ik lachend."Haha denk je ?"
"Tuurlijk hij is helemaal weg van je."
"Wie is Jonas?" Vraagt Yarne.
"Mijn broertje." Antwoord ik hem.
"Zeg hem maar dat hij te laat is." Zegt Yarne lachend.
Ik schud lachend mijn hoofd.
"Wat is er Vince?" Vraag ik hem als ik me naar hem richt.
"Niets." Zegt hij met een zwakke glimlach.
Ik stap naar hem toe en trek hem in een knuffel.
"Je kan me alles vertellen. Ik ben er voor je." Fluister ik in zijn oor.
Hij trekt me mee naar de slaapkamer en doet de deur op slot.
Ik ga op zijn bed zitten. Hij komt naast me zitten.
"Ik voel me alleen..." Zegt hij zacht.
"Yarne id er nu toch en Kyra en ... ik ?"
"Dat is het niet... Ik ben blij dat je er bent ,maar ik weet dat je straks weer weg gaat en dat ik dan weer alleen ben. Daarnet wat ik zei over dat we te snel gaan en dat ik onze vriendschap niet stuk wou was wel waar, maar niet helemaal... Ik wil echt graag een relatie met jou. Ik ben gewoon bang dat ik je niet gelukkig kan maken. Ik wil niet dat je dat je ook opgezadeld zit met mijn problemen. Daarnet toen ik Kyra en Yarne zag zoenen... deed het pijn want ik wist dat zij gelukkig zijn en ik niet. Jij bent ook geluk- "
"Ik ben wel gelukkig... maar niet zo gelukkig als het lijkt. Er zijn ook dingen gebeurt bij mij. Ik verstop het achter een lach terwijl ik vanbinnen kapot ga..." Onderbreek ik hem.
Hij kijkt me verbaast aan.
"Mijn ouders zijn uitelkaar. Sindsdien wilt mijn vader niets meer met me te maken hebben. Hij is boos dat ik er voor gekozen heb om bij mijn moeder te wonen." Ik sla mijn ogen neer.
"Je kan toch co-ouderschap doen?"
"Had ik toen ook voorgesteld, maar hij zei dat ik een keuze moest maken en dat hij geen heeft om dingen te regelen met mijn moeder. Ik was toen zo boos dat hij me liet kiezen tussen mijn moeder en hij want ik hield van ze allebei evenveel. Daarom koos ik mijn moeder. Hij is toen vertrokken. Het laatste dat hij zei was : 'Ik hoop dat je stikt in je problemen! Je bent mijn dochter niet meer! Durf me nooit op te zoeken of te bellen!' "
Tranen rollen over mijn wangen.
"Kom hier." Vincent opent uitnodigend zijn armen.
Ik sluit me in zijn armen.
We blijven zo een lange tijd zitten tot er op de slaapkamerdeur wordt geklopt.
Vincent staat op en ontgrendeld de deur.
"Is alles ok met jullie?" Hoor ik Kyra vragen.
Ik sta op van het bed en loop ook naar de deur.
"Ja. We waren wat aan het praten." Antwoord Vincent.
"Is het goed als ik pizza's bestel? Dan kunnen we een film middag houden." Vraagt ze.
Vincent kijkt me aan. Ik knik ter bevestiging.
"Ja is goed."
Ze verdwijnt weer.
Vincent sluit de deur en we gaan weer gaan zitten.
Deze keer ga ik tegen hem aan zitten."Ik vindt dit echt fijn Vince." Zeg ik na een korte stilte.
"Ik hou van je." Zegt hij.
Ik verberg mijn gezicht in zijn shirt.
Hij ruikt lekker naar aftershave."Je ruikt lekker." Zeg ik als ik hem aankijk.
"Wat vinden meiden toch zo lekker aan aftershave?" Zegt hij met een grijns
"Ik weet het niet. Het maakt ons gewoon rustig denk ik."
"Ben je nu nog steeds rustig?" Zegt hij terwijl hij me begint te kietelen.
"Neeh nee ...!! Stop ! Vince! !! " Gil ik het uit.
Voor ik weet geef ik hem een stamp op zijn gezicht.
Hij stopt meteen.
Ik zie dat dat er bloed aan zijn handen hangt als hij zijn hand van zijn neus haalt.
" Omg Vince! Het spijt me."
Ik loop meteen de kamer uit en kom terug met een doekje.
Ik veeg het bloed van zijn neus en handen af.
Ik kijk hem recht in de ogen.
Zijn groene prachtige ogen."Doet het nog pijn?" Vraag ik bezorgd.
"Nee gaat wel. Ik ben een sterke jongen!" Zegt hij lachend.
Ik druk een kus op zijn neus. Die kus wordt vervolgd door meerdere kussen.
Hij trekt me naar zich waardoor ik op hem beland. Vervolgens zoent hij me.
Ik heb een raar gevoel in mijn buik. Een fijn gevoel.
Hij vraagt toestemming die ik hem ook geef.Na een poosje haalt hij zijn lippen van de mijne en mompelt iets tegen mijn lippen "Wil je mijn vriendin zijn?"
Hey readers xoxo
Hoofstuk 4 zit er op.Yarne en Kyra zijn schattig samen toch?
Zou het een goed idee zijn dat Vincent en Melisa een stel zijn?Vergeet niet te voten.
Alvast bedankt xx
JE LEEST
What Is Love?
RomanceWat als je iemand tegenkomt en blijkt dat je die persoon al langer kent dan je dacht... Maybe we're perfect strangers... maybe it's not forever...