1.Alba ca Fixativul si cei sapte spiridusi (Partea a 2-a)

798 80 7
                                    

2.Gandeste ca Tarzan.

Alba ca fixativul pov.

Stateam pe terasa si imi mancam morcovi cand oaia,pardon baiatul iesi din tufis si veni la mine.Daca imi vrea morcovi nu i dau nici moarta.Era in fata mea si....OMG cred ca e cea mai hot(nu ma refer la faptul ca arde,bineinteles)oaie pardon baiat(prost mai stau cu vederea si memoria,da ce mai conteaza) pe care l-am vazut in viata mea.Cred ca salivam in direct si in reluare.

Cand  sa spuna ceva se auzi o bubuitura.Nu e bine,nu e bine.El fugi,ce fricos.Cand m-am intors l-am vazut pe vanator indreptand pusca spre mine.O nu!Stiam ca nu e de bine.Gata am vazut o franghie.Oooo..Pe franghie! Tarzan unde esti?Ca ti-a venit sotia.

Dupa ce mi-am dat drumul pe franghie si am fugit in padure am vazut o umbra cu urechii lungi.O,nu!Am tipat cat m-au tinut plamani:

-Ia-ma pe mine dar nu morcovi!

Cand am vazut iepurele am inceput sa fug si am dat de o casa.Am intrat in casa si am vazut bucataria,o camera in care erau sapte paturi,m-am asezat in cel mai mare pat si m-am pus sa imi  fac somnul de frumusete.Cand dormeam cel mai bine cineva ma inpunge cu un bat in fund.Sa vezi ce ii fac.Era un spiridus?Ce naiba?Clar ca nu mai vad bine.Daca stau mai bine sa ma gandesc,unde o fi oala aia cu aur?Cand m-am ridicat,toti spiridusi s-au dat un pas in spate spunand speriati:

-Se misca!

-1.Da ma misc am picioare,maini,etc...Asa ca eu cred ca e normal sa ma misc.2. De ce ma impungi in fund cu un bat?3.Unde e oala cu aur?4.Voi ce naiba cautati aici?

Veni la mine un pitic cu ochii albastri si parul blond care tine in mana dreapta batul si in cea stanga un mar,ehh macar mananca sanatos.

-1.Stim si noi ca ai maini,picioare,etc..2.Nu te impung in fund cu un bat ci te impingeam cu un bat in spate pentru ca imi ocupai patul si imi este somn.3.Ce oala cu aur?4.Noi cautam paturile pentru ca ne e somn si asta e casa noastra.

Intrebarea mai corecta ar fi,ce cauti tu aici?

-Nu e evident?Caut o oala cu aur,dar din cate vad voi o tineti ascunsa,un somn de frumusete,dar asta nu se mai poate realiza pentru ca ma impungeai cu un bat in fund si pe Taylor Swift sa ii spun ca rolul de cioara a mamai mele este liber.Raspund sarcastica.

-Am vazut-o pe Taylor acum cateva zile cauta un print calare pe cal,ce visuri mai are si aia.Dau din cap aprobatoare si el isi continua

propozitia.Mi-a dat si numarul ei de lemnofon(un telefon de lemn) dar imi tot da ton de ocupat,cred ca s-a mutat in alta retea.

-Ok am inteles,dar credeti ca oare,poate,e posibil sa raman aici?Va rog!O sa fac (,) curat o sa gatesc ...Nu apuc sa termin propozitia ca am fost intrerupta.

-Bine,bine m-ai castigat la partea cu gatitul,poti sta cat vrei.Apropo numele meu e Mancaciosul Horan.Pe tine?Oh doamne acum imi dau seama ca am un nume mai penibil decat al unui pitic.Ce sa inventez oare(cred ca am o fata de ganditoare).Evrica!Tin minte ca atunci cand eram mica tata mi-a zis Elouis deci...Gata!

-Ma cheama Ella.

-Ce nume frumos.(Spiridus ligusitilor imi zic in minte)

-Mersi dar unde e baia ca trebuie sa termin o conferinta cu regatul toaletei.

-A doua la stanga pe colt.Raspunse repede un pitic,spiridus, gnom nu stiu ce o fi...

Mi-am terminat conferinta si am mers sa gatesc ceva,da Doamne sa aive si morcovi.Am gasit niste morcovi,multumesc Doamne.Am facut o toca

nita de morcovi,ma intreb de ce inca nu m-am facut portocalie la cati morcovi am mancat,cred ca o sa tin o cura cu ceai de musetel.Urmatoarea zi spiridusi plecasera sa calareasca unicorni pana la sfarsitul curcubeului ca sa isi verfice oala cu aur.Ce zgarciti,n-au vrut sa imi dea si mie.Faceam curat in casa cand deodata se auzi un ciocanit in usa.Cand am deschis am vazut o batranica urata care tinea un cos cu mere.

-Domnita,vrei un mar?Pare cam dubioasa.

-Tin cura si merele sunt excluse,nu fac bine la ten.

Cotoroanta se enerva si incepu sa injure in toate limbile posibile..Am oprit-o luandu-i un mar din cos.

A tot insistat sa mananc asa ca...

To be continued

Printesele moderne ·1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum