3.Cenusalingura(Partea a 2-a)

235 34 11
                                    

2.Shaorma e buna,cum sa nu?

Harryzel pov.

M-am dus la mama mea cu viteza

becului stins incercand sa ajung intr-un timp record.Daca te uhitai la mine zici ca eram intr-un film prost si scena asta era data cu incetinitorul.Am ajuns la mama spre fericirea toaletei mele(Care sa se stie dupa ce o sa vomit curcubee dupa ce o vad pe mama o sa fie curatata).Cand am ajuns la ea am vrut sa ii spun ceva dar tignalul ei de zici ca sugruma un papagal in calduri m-a intrerupt.

-O,Cenusalinguro!Iar te-ai uitat in gunoi si ai uitat sa mergi sa te speli?Spune cu un aer de Miss Univers.

-Nu mama,le-am luat din dulapul tau.I-am intors-o si mai rapid.

-Da?Tu scuncosenie de fiinta ce esti!

-Asa m-a facut mama vreo problema?

-Da,una cu comporatamentul.

-Oh,vai draga,mai lovit la inima.

-As vrea eu!A spus incercand sa para cat mai subtila.

-Poti sa imi spui si mie de ce m-ai chemat.

-Vezi ca o sa meregem la bal si tu nu esti invitata.

-Ah, ok si de ce mi-ai zis?Spun incercand sa imi tin lacrimile.

-Ca sa vad cat de trista poti fi,si pentru placerea mea sadica de a pedepsi copii.

Am plecat de acolo si am mers in gradina din spate..Am stat acolo si mi-am infulecat shaorma pe care am furat-o de la chioscul de la coltul strazi.Mama m-a anuntat ca a plecat de acasa si asta m-a facut sa bocesc si mai tare.Dintr-o data aparu o zana care arata ciudat.Dar ce conteaza?Daca are o bagheta e buna.

-Buna,eu sunt nasa ta, vrajitoare care te va ajuta in seara asta,se prezenta zana aia cu aripi pleostite.

-Ah,ce super!Sa ghicesc,bunica a fost zana Maseluta si bunicul mos Craciun, nu?

-De unde stiai asta?Cine ti-a zis?A fost cumva soarecele ala dolofan?Spune soptind-umi la ureche?

-Nu?!Eram doar sarcastica.

-A ok.Deci eu te voi ajuta sa mergi la bal si sa te imbraci corespunzator pentru bal(corespunzator,lol ce cuvant elevat)

-Atunci,du-te si adumi o rochie , un ferrari,o rochie si o pereche de platforme si sa nu uitam geanta Coco Chanell.

-Gata,gata!O sa iti aduc o caleasca dintr-un pepene,o rochie din penultima colectie de vara o pereche de platforme de cristal si iti dau geanta mea Coco Chanell.

Atunci hai sa ma pregatesc.

Gata si acest capitol!
Stiu ca nu e interesant,dar la ora asta e numai bun asa ca, totusi, mi-e somn.

Va pup si noapte buna!(daca il cititi noaptea)

Alex out.

Printesele moderne ·1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum