3.Cenusalingura

332 37 11
                                    

1.Parapante de pe DN

Liam Payne(in varianta feminina) as Mama Vitrega,contesa Lingurovici.

Niall Horan(in varianta feminina) and Louis Tomlinson(in variata feminina) as surorile vitrege

Harry Styles( in varianta feminina) as Cenusalingura(Harryet)

Zayn Malik as Printul

Simon Cowell( in varianta feminina)as Zana magica.

Paul as tatal Cenusalingurei

A fost odata ca niciodata,ca de n-ar fi acum voi nu ati mai incerca sa radeti si sa cititi povestea asta, a fost odata o fata.O chema Harryet.Cand era foarte mica, mica cat un ghem de ata mama sa a murit,iar tatal sau a trecut printr-o depresie groaznica din care s-a ales cu 100 de kilograme in plus.Dupa mai multe diete si nutritionisti care isi faceau cruce, tatal ei a reusit sa slabeasca si sa se casatoreasca cu cineva.Si acel cineva mai bine zis aceea persoana(nu vrem sa se inteleaga gresit) era contesa Lingurovici.Era foarte rea si mai avea si doua fufe pe care zici ca le-a luat dupa centura numite si ficele ei.Cum se spune.Aschia nu sare departe de trunchi.

Ea era frumoasa( ca din cur scoasa,scuze nu m-am putut abtine),era afona si avea un farmec nebanuit(mai bine zis nedescoperit,e ca o comoara ingropata sub un grajd parasit uitat de lume care , ma rog sa revenim la subiect ca nu asta era ideea.

Se spune ca Harryet atunci cand stergea hornul casei ea a cazut prin horn de pe acoperis si atunci cand a ajuns jos parul ei se carliontase si ochii ei devenisera verzi ca iarba pe care o pasc vacile si normal de acolo si-a capatat numele Cenusalingura pentru ca logic,era murdara de cenusa si era in casa contesei Lingurovici.

Intr-o zi in care pasarele ciripeau, cerul era albastru si un psihopat alerga animale prin padurea de pe langa casa,Cenusalingura facea curat prin casa...

Cenusalingura pov.

Scuturam covoarele gandindu-ma ca il omor in bataie pe fostul meu iubit,mai aveam putin si ma loveam singura fara sa imi dau seama.Gandurile mele sadice au fost spulberate de scorpia aia batrana care arata ca un xerox nereusit umblator a lui Beyonce impopotonat in 7 kilograme de paiete si sclipici.

-Cenusalingura!Vino incoa ca am sa iti dau ceva!Striga ea ca si cum ar crede ca a ei camera e antifona.E o idee buna,cred ca la vara cand o sa plece in Romania sa se intalnesca cu Ion Creanga o sa facvsi asta,o sa ii antifonez camera.

Am mers incercand sa nu cad pe jos de oboseala.Cand nu am fost atenta m-am impiedicat de pisica aia care e dracu' intruchipat.Ce?Nu-i vina mea!Pisica e un Terminator reincarnat din Arnold Schwarzenegger.Ea mi-a tuns carlionti cand eram mica.

Dupa ce pisica aia diabolica mi-a zgariat fundul(si eu care credeam ca ti-a zgariat curul) am ajuns in camera xeroxu-lui nereusit si surpriza!Cea ce mi-a dat a fost un...(nu o sa ghiciti niciodata dar eu tot va spun ca eu sunt buna la suflet),mi-a dat un faras.Cel mai misto cadou posibil.Era modelul HS69 care curata singur cu ajutorul maturi si maini tale(Sper ca ati prins ideea).

Dupa mai multe ore in care am curatat lcu noul meu faras si le-am imbracat le parapantele alea venite de pe centura mama cum e buna la suflet(Da,da si Taylor Swift vine calare pe un magar cu un corn fosforescent infipt in fund la tine in vis.Yes everything is possible).

Si cand mi-a spus am ramas cu gura cascata.Ea mi-a spus ca...

To be continued

Hei!Ce faceti!Nu prea bine nu?Sper ca nu v-am inrautatit situatia.Si apropo nu-i vina mea dar am visat-o pe Taylor Swift calare pe un magar care il musca de cur pe Harry.Yeah, am am o imaginatie foarte dezvoltata.Ca sa nu se intelega gresit,magarul il musca pe Harry sa nu se inteleaga ca Taylor:))

Va pupa Alex de Ploiesti:*

Alex out.

Printesele moderne ·1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum