2.O poveste carliontata(Partea a 6-a)

260 39 9
                                    

6.Asistenta innascuta

Flynn pov.

Gata, aici o sa murim,trebuie sa imi spun rugaciunea ,care suna cam asa:

Doamne,Iisuse Hristoase,

Ajuta-ma pe mine pacatosul,

Nu vreau sa mor aici

Nu am prins inca un arici,

Nu m-a intepat o albina niciodata

Macar sa ma intepe o viespe nu iti cer prea mult

Nici un caine nu m-a muscat niciodata de cur

Sau nu am apucat niciodata sa ma dau cu rolele,

Da, asta e!Nu m-am dat niciodata cu rolele.

In concluzie,ajuta-ma pe mine pacatosul

Stiu ca te-am orbit cu frumusetea mea

Si ca vrei sa scapi de mine,

Dar te rog!Pentru parul meu,

Cruta-ma!Amin.

In numele fixativului si al parului si al meu.

In timp ce imi recitam rugaciunea(pe care mi-am scris-o cand eram constipat la zece ani pe wc,dar nimeni nu trebuie sa stie. Asa ca,gurita!)Harryzel m-a trezit la realitate dandu-mi cu tigaia in mana.Ce sa zic,mi-a dat de m-a julit.Am vrut sa ii spun ceva dar apa aproape ne-a acoperit asa ca am fost nevoit sa ii spun cel mai mare secret al meu.

-Harryzel,trebuie sa iti spun ceva!

-Ce?

-Ma cheama Eugen(ia).

-Daia cu ciocolata?

-Nu!Cu lamaie.Uh.Ce misto.Sarcasmul e rezistent si la apa.

Harryzel pov.

Dupa ce am reusit sa iesim de acolo, dupa ce parul meu a inceput sa lumineze ca luminitele de Craciun(ce luminozie)si Eugen adica Flynn,okay o  sa ma obijnuiesc cam greu dar o sa pastrez asta ca sa rad mai tarziu de el.Dupa ce am mers si am mers si am mers si am respirat si asa mai departe , am ajuns pe langa niste buturugi si ne-am optit acolo.Dupa acea i-am semnat ghipsul pe care i l-am facut lui Flynn si l-am vindecat(Asistenta innascuta scrie pe mine).

M-am contrazis cu Flynn timp de jumatate de ora.Pana la urma ,am luat-o pe unde a zis el.Dar am facut asta dupa ce ne-am intalnit cu mama care ne ameninta foarte prietenos cu moartea.Ce sa zic,am cea mai minunata mama (observati sarcasmul).

Flynn pov.

Pana la urma am ajuns in oras.Cand am ajuns acolo nu m-am putut abtine.

-Eu ti-am spus ca trebuie sa o luam pe aici.Tu,nu!Batman!Batman!

-Da,da macar ai facut ceva bine Eugenia.Si a bufnit-o rasul.

 Halal prieteni mai am si eu.In sat toata lumea dansa,era voie buna,era aer,era oxigen si asa mai departe.Am dansat am cantat,am colorat,am respirat .

Harryzel pov.

Se facuse seara,noi ne-am dus cu o barca pe lac,pe langa regat.Acolo Flynn mi-a facut o surpriza.Am aprins amandoi un lampion.Atunci mainile ni s-au atins mainile si *magic moment* cand eram foarte aproape, unicorni au inceput sa galopeze din padurea de langa lac, Barbie calare pe unul dintre ei si Taylor Swift calare pe un magar.Glumesc.Cand eram foarte aproape unul de celalalt Flynn s-a decis sa mergem la mal.Dupa ce el a disparut si mama a venit de nicaieri  sa ma ia am ajuns acasa.Acolo am stat mult si m-am gandit si am realizat ca *aplauze va rog* eu sunt fiica regelui si reginei.

Am avut o discutie foarte frumosa cu mama mea in care ne-am injurat ca la usa cortului si m-a legat de un stalp.Nu ca viata e minunata?Dupa ce mi-au amortit picioarele insfarsit s-a gandit si Flynn sa vina.Mi-a facut o tunsoare foarte misto.Mi s-a inchis si parul la culoare.L-am salvat cu lacrimile mele(Trebuie sa merg la biserica cand o sa am timp,cine stie poate vrea preotul sa mai intinereasca putin acolo.)

Am trait fericiti pana la adanci batraneti si am avut N copii dupa ce i-am vazut si pe parinti mei.

   The End

Insfasit am terminat,stiu ca finalul e cam rapid,dar totusi,totul e posibil, dar nu! Batman! Batman!

Merci pentru cele aproape 900 de citiri si 170 de voturi.I love you so much!<3

Va pupa Alex de la Ploiesti:*

Alex out.

Printesele moderne ·1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum