2.O poveste carliontata(Partea a 4-a)

335 44 11
                                    

4.Ceaunul Cry Cooker bun in orice situatie

Harryzel pov.

Ma uitam la omul acela caruia i-am dat cu ceaunul Cry Cooker in sfecla(ce?imi e foame).Mi l-am ciobit.Al dracu,ce capatana tare are.Nu e nimic de acea exista lipiciul Picatura.Si acum imi aduc aminte reclama de la televizor.

"Ti s-a ciobit ceaunul si nu sti cu ce sa il lipesti?Aici ai solutia.Foloseste lipiciul Picatura si nu vei fi dezamagit.Profita doar acum si comanda la numarul de telefon 0769696969 si vei primi doua la pret de unul.Picatura ce lipeste,nimic nu se mai dezlipeste."

M-am speriat cand am vazut ca incepe sa se miste asa ca i-am mai dat odata cu ceaunul in capatana pentru ca m-a speriat.Acum avea doua cucuie de toata frumusetea si arata ca si cum s-ar fi lovit cu capul de asfalt.Cred ca doare...(Posibil...Normal!)L-am pus pe un scaun si l-am legat cu parul meu.Parul meu este foarte rezistent,il spal cu Wash&Go,pentru ca merit.

Dupa acea l-am bagat in dulap,na poate ii e somn si vrea sa doarma.Acum am vazut ca are o geanta,Doamne ce chioara sunt.Mi-am pus pe cap diadema si m-am uitat in oglinda.Imi statea cam naspa,aratam ca o oaie nedusa la tuns de cand Luna si Pamantul.

Am vazut ca strainul s-a trezit,dupa ce a cazut din dulap,ehh se mai intampla.

Sa uitat la mine dupa care  parca trezindu-se din transa a spus.

Flynn pov.

Ma uitam la nebuna aia care ma lovit cu ceaunul in sfecla de trei ori.Ce?Vreav sa ma boteze sau ce?Oh,nu avea diadema,nu,nu,nu.Nu se poate si mai e si cameleonul ala care se uita la mine ca si cum daca privirea ar praji,acum as fi un snitel rumen.MI-am luat inima in dinti si am spus:

-Dami diadema!

-De ce?E a ta?

-Oarecum da.

-Nu minti!

-Nu mint!Spun cu un zambet tamp pe fata si incrucisandu-mi degetele la spate.Proasta miscare.

-Mi-a dat iar cu ceaunul in cap dar nu asa ade tare,incat am lesinat si am fost trezit de cameleonul ala somnambul care isi bagase limba in urechea mea.

-Yak!

-Nu avem nici un yak in camera,nu exista niciun alt animal in afara de Sarma.

-Unde ca imi e foame?

-Nu,pe cameleon il cheama sarma.

-De ce i-ai dat numele asta?

-Penru ca prima oara cand si-a schimbat culoarea a fost cand a stat langa o sarma!

-O,mai luminat.

-Da ce sunt eu?Bec?

-Nu,neon.Spun sarcastic

-Ma rog,ce vrei pe diadema,spun inainte sa spuna ea altceva.

-Vreau sa ma duci sa vad lampioanele!

-De ce nu?Dar imi dai inapoi coroana ,da?

-Normal ca da.

-Atunci hai sa plecam,dar mai intai dezlegama.

Dupa ce m-a dezlegat eu am coborat din turn si am asteptat-o,dar fiindca m-a lovit cu ceaunul de patru ori am cam uitat ca exista o scara asa ca am coborat pe parul ei.Ce rezistent e,cred ca se spala cu Wash&Go pentru ca merita ,smechera.

Harryzel pov.

Am coborat pentru prima oara din  turn si am crezut ca visez cand am vazut frumusetea pamantului,pan a acum am fost inchisa in turn.Dupa ce am terminat de admirat peisajul am auzit un galopat.Era un cal.Cand l-am vazut,jur ca m-am indragostit.Era alb.REspira ca si cum ar fi un aspirator si ar vr4ea sa curete pamantul.Am mers incet spre el,dar cand l-a vazut pe...nici nu ii stiu numele,a inceput sa scoata aburi pe nari ca un tren.

Flynn pov.

Oh,nu.Imposibil.Dupa ce nebuna aia m-a lovit cu ceaunul ala in cap mai vine si experimentul asta esuat.

 -Usurel,baiete,usurel.

-E o fata.Ma corecta ...Nici nu ii stiu numele.

-Acum esti expert?

-Nu trebuie sa fi un geniu ca asa vezi ca e fata,e un lucru prea evident.

Harryzel pov.

M-am dus catre ea si am incercat sa o calmez.

-Usor fetito,usor.Ea se calma.Cred ca o sa iti spun Taylor.

-Cum?Ce?Cum ai putut sa calmezi experimentul ala esuat?intreba el.

-Nu o mai supara pe Taylor,apropo,cum te cheama?

-Flynn Rider.Pe tine?

-Harryzel.

-A bine.

-Nu vreau sa va omorati pe drum,Flynn vezi ca o luam si pe Taylor cu noi.Hai Sarmaluta!

-Poftim?Ce?

-Trebuie sa iti desenez sau esti surd?

-Am inteles,gata.

 Dupa ce am mers,am vazut un bar.Asa ca am intrat in el,ce se poate intampla?

Dap,ce se poate intampla.

To be continued...

A/N sa MA TINA CINEVA.NImen?Nu conteaza.Deci 560 de citiri imposible.

Sa trecem la oile noastre.Am inceput sa traduc un fan fic cu Harry Styles.Daca vreti sa va uitati...Se numeste Sonata,ca sa stiti.

Va pupa Alex de la Ploiesti

Alex out.

Printesele moderne ·1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum