3.Nu este foarte grav
Inainte cu cateva minute.
Flynn pov.
O sa furam coroana printesei disparute,ce nu fac ceva rau,si asa nu o mai poarta nimeni.O fur cu ajutorul a doi idioti gemeni care mai au putin si il ajung pe Arnold Schwarzenegger la marime.Cand sa pun mana pe coroana se activa sistemul de securitate.Serios?Iti bati joc de mine?Am luat-o si am fist tras afara de cei doi terminatori care ma atarnau de tavan.Acum sicer,zici ca eram un candelabru,mai imi trebuiau vreo trei becuri in urechi,sau mai bine zis un brad de Craciun atarnat de tavan ca o piniata(nu stiu daca asa se scrie).
Cand m-au tras prin tavan mi s-a stricat freza.Ahh,ii termin pe aia.
-Rasisti dracu!
-Cum ne-ai spus ma?Intreaba amandoi la unison.Numai mie mi se pare ciudat?Nu,nu cred.
-Suzete,pardon rozete,rozete vroiam sa spun,vorbesc avand un zambet tamp pe fata.Cred ca daca m-as vedea m-as bate.
Lasam asta la o parte,am fost intrerupt din gandurile mele de un cal care maraia ca un caine.Sigur am innebunit,pentru mine,asa ca va cer,sunati la spitalul 9.
M-am urcat pe calul meu nu pe bulldog-ul ala cu copite,sigur nu ma place.
Am pornit la drum,garzile fiind pe urmele noastre,fara sa vreau am vazut un poster cu fatau meu pe un copac.Na,ca-s faimos si sexy.Cand m-am uitat pe poster ce sa vezi,eu valorez 10.000€ si am un nas mai carn si decat al lui Basescu.Cu bani m-am impacat sti ca valorez.Dar serios acum,aratam ca o vrajitoare care a suferit o operatie estetica esuata si din cauza ca a vrut sa isi puna botox,i s-a strambat nasul.
Ajutoarele sau asistentele mele cum le spuneam eu,veneau calare pe langa mine incercand sa imi i-a geanta.
-Duceti-va dracu si luati-va si voi o coroana,asta e ocupata.
-Pe el!Striga amandoi la unison.Astia doi incep sa ma sperie.Dar nu asta e important acum.Important este ca sunt urmarit de doua gorile,de o armata intreaga si de un caine transformat intr-un cal,sau mai bine zis un experiment esuat.
Am dat pinteni calului care mai avea putin si lesina pe aici.Trebuia eu sa o zic si in cap,ca na calul a lesinat.M-am dus dracu.Am pus alarma calului.Ce?Nu vreau sa mil fure cineva,ce ironic(tocmai a furat ceva).
Am inceput sa alerg spre padure ca pestele dupa apa.Ipotettic vorbind,pesti nu alearga.M-am ascuns sub o salcie care cred ca avea pureci.Iar trebuie sa imi pun zgarda anti-purici.Oh nu!Freza!Daca am purici o sa trebuiasca sa imi tund parul.Asa ca dragi cititori,a trebuit sa fug ca descreiratul si scoteam niste sunete de numai zic,zici ca eram o gravida inn timpul nasteri si na,ca sa fie tacamul complet,erau niste ciulini pe jos.Cu ce ti-am gresit eu Doamne?Inafara de faptul ca am jefuit si multe alte lucruri,nu am facut nimic.
Asa ca am ajuns la un turn,pe care m-am catarat cu ajutorul unor pumnale.La jumatatea turnului am vazut ca se afla o scara pe margine,trebuie neaparat sa merg la control.Cand am ajuns sus am intrat pe fereastra si am incercat sa vad daca e cineva,dar cand m-am intors,m-am trezit cu un ceaun in specla.E clar,o sa visez o oala de ciorba.
To be continued...
A/N OMFG cartea a fost ieri pe pozitia:
#24 in fan fiction
#31 in umor
Oh da si multumesc pentru cele aproape 100 de voturi 450 de lecturi si 30 de followers.
Pana atunci va pupa Alex de la Ploiesti(Yooy ce taranca sunt).Acest capitol il dedic lui Pikachiu29,prietena mea de sfecla(ok asta a sunat ciudat)
CITEȘTI
Printesele moderne ·1D
Fanfiction"Iti voi dezvalui povestile pe care le-am scris" "Dar nu sunt ale tale." "Stiu ,doar le-am reinventat"