1.Alba ca Fixativul si cei sapte spiridusi (Partea a 4-a)

457 66 7
                                    

4.Un carnetel cat trilogia din Stapanul inelelor.

Alba ca Fixativul pov.

Am luat marul si cand sa il musc... se auzi un ciocanit in usa.

-Posta!

-Imediat!

Am lasat marul pe masa si am mers sa deschid usa.Postasul imi dadu un "caietetel" foarte mic. La fel de mare ca toate romanele din Stapanul Inelelor la un loc.Cand m-am uitat la destinatar imi venea sa lesin.Era de la printul Harry.De unde imi stia el adresa.Doar nu i-a dat-o Mancaciosul.Ohh,il omor pe spiridusul ala.

Awww,mieluselul meu dragut.I-am dat afara pe postas si pe baba ai dubioasa.

M-am apucat de citit.Dupa un timp mi s-a facut foame si cel mai apropiat lucru era marul.De ce nu?Am luat marul si la prima inghititura m-am inecat.

-Tu-ti morti mati... N-am mai putut sa imi continui complimentele ca totul s-a facut negru.Ce pot sa zic e o culoare destul de frumoasa.Ma face mai slaba.

Harry pov.

Ochii ei albastri,buzele sale rozali,pielea sa alba,fundul ala sexi.Ce pot spune un adevarat curcubeu pe care ai vrea sa il mananci.Ea mi-a furat inima si nu mi-o mai da inapoi(ce zgarcita).Nu mai pot sa rezist trebuie sa merg la ea.

Am mers la casa celor sapte spiridusi.Cred ca stiti cine mi-a zis.Sincer spiridusul ala accepta mita ca mancare asa ca nu a fost greu.

Cand am ajuns la casa am coborat pe calul meu sur(poate surd).Am intrat in casa si ce sa vezi...Fiinta pe care o iubesc cel mai mult adormuse pe jos.Macar nu e o problema,vad ca poate sa doarma oriunde.

Cand m-am asezat langa ea am vazut ca era mov la fata,ce v-am zis ,un adevarat curcubeu.Da de ce mov la fata?Nu oi fi eu doctor dar stiu ca nu e de bine asa ca am incercat sa o trezesc.

-Haide frumoasa din padurea vestejita!

-Iubit-o hai trezestete pentru numele lui Oprah!

-Femeie trezeste-te odata!

Nu mai respira era,era...moarta.Am inceput sa plang(Fii barbat Harry!Fii barbat!).Am hotarat sa o duc la castel si sa o pun intr-un sicriu de cristal.Asa ca am chemat servitori sa vina cu sicriul aici.Dupa ce au pus-o in sicriu am mers spre castel.Sicriul era legat la doi cai.Pe drum ne-am intalnit cu pitici care au inceput sa planga mai ales Mancaciosul care striga disperat:

-Nu! Mancarea mea!Ce ti-am facut eu Doamne?!Cu ce ti-am gresit?!

Dupa ce a adormit langa un copac(ciudati mai sunt si spiridusi astia)am plecat.Pe drum sicriul s-a lovit .Cand am mers sa verific...Surpriza!Elouis tusea.Da!Traieste! Nu o sa imi petrec viata cu 50 de pisici.Mersi Doamne!Dupa ce a terminat de tusit si a scuipat bucata de mar fix pe fata mea si a strigat:

-Harold!

-Iubito!

-Ce?Nu!Nu imi terminasem propozitia inainte sa lesin.

-Dar credeam ca ma iubiesti?!

-Nu,nu te iubesc!Te ador!Mai salvat!

-Si ce primesc ca recompensa?Un sarut?O noapte alba?Mai multe nopti albe?

-Da,nu si perversule!A spus dupa care ne-am sarutat,dar am fost oprit de unul din spiridusi.(O sa ii omor odata si odata)

-Ewww!Spune dezgustat.Luati-va o camera!

Amandoi am ras.

Au trait fericiti pana la adanci batraneti si au avut 20 de copiii dupa mai multe nopti nedormite.

                 The End!

N\A Yeey am terminat prima poveste!Urmatoarea poveste o sa o pun in maxim 2 zile.

Va pupa Alex de la Ploiesti!!:))

Printesele moderne ·1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum