2.O poveste carliontata

534 70 12
                                    

1.Sunt blonda natural,draga

Harry,blond(in varianta feminina) as Harryzel

Zayn Malik as Flynn Rider

Louis Tomlinson(in varianta feminina) as Vrajitoarea

Liam Payne as Tatal lui Rapunzel

Niall Horan(in varianta feminina) as Mama lui Rapunzel.

Taylor Swift as Calul sur(poate surd)

A fost odata,ca de nu ar fi,eu cu siguranta nu as mai povesti.Ma rog,sa revenim la oile noastre care zburda pe campii.

A fost odata,intr-un regat o mare bucurie,regina era insarcinata,dar ea era bolnava de gripa plictiseli.

Tot regatul cauta un leac,pana o vrajitoare il gasi.Ea gasise o buruiana magica.Acea buruiana magica facea minuni.Ea io dadu regineni,care se vindeca imediat.Ea nascu o fetita minunata cu parul stralucitor,auriu.

Intr-o noapte vrajitoarea veni la castel si incerca sa ii taie o suvita.Cand ii taie acea suvita ,parul din acea zona se facu maroniu.Asa ca a luat-o pe fetita si a ascuns-o intr-un turn.Ea i-a dat numele Harryzel care venea de la numele unchiului matusi surori fratelui cainelui vecinului cumnatului nasului finului ei(Mi s-a uscat gura).Ca sa nu uit,pe unchiul matusi surori fratelui,etc il chema Haroldini(Era un magician innascut,el avea un talent nebanuit.Facea sa dispara odata cu bani intr-o secunda.)

In fiecare zi,ea venea la Harryzel,fetita cu ochii verzi si par blond carliontat cu un simt al perversitati (mai dezvoltat ca o gravida in luna a 9-a).Ea o punea pe Harryzel sa cante un catec(ce cantecofonie) pentru a o mentine pe ea tanara.Cantecul suna cam asa:

Floare ajutane pe noi,

Viata dane-o innapoi,

Batranetea s-o invingem,

Fara riduri si piele lasata,

Ca de nu o facem lata.

("Floarea Tinereti" de I.Alexandra a.k.a Rubinx)

Harryzel trebuia sa spuna aceasta cantare in fiecare zi(ma mir ca nu s-a plictisit).

Baba Cloanta a.k.a Vrajitoarea din regatul portocaliu al morcovilor avea 16284 de ani dar arata ca la 30 de ani(Unde se poate gasi o Harryzel ca vreau sa eu sa par mai tanara?)

In ficare an in aceeasi zi,seara,ea vedea o multime de lampione care se ridicau in innaltul cerului.Chiar le pictase pe toti pereti casei.

Avea un simt artistic,cum si eu ma pricep la gatit(si credeti-ma nu ma pricep deloc).Ea avea mult timp liber,facea tot felul de lucruri interesante.Cum ar fi gatitul,cusutul,plantatul marijuanei in ghivecele pentru ghiocei,statul cu cameleonul ei care se speria si de o musca,care se presupunea ca ar trebui sa fie masa lui de pranz,da cei sa ii facem,de aia existau ierburile verzi(de ce?eu vroiam roz,da hai sa nu schimbam legile naturii).

In ziua in care lampioanele trebuiau sa urce in aer.

Harryzel pov.

M-am trezit de dimineata datorita cameleonului meu care sforaia vu ochii deschisi,privirea fiindui blocata la ghiveciul cu ghiocei.M-am dus fac niste mancare.Pana am ajuns la bucatarie mi-am lasat parul sa cada pe jos pentru a sti cum sa ma intorc innapoi in camera mea.Trebuia sa ma grabesc,in mai putin de 10 minute incepe al 103638-lea episod din Tanar si Nelinistit.Ce?nu ma judecati!Nu gasesti altceva mai interesant pe aici inafara de a privi cum cameleonul meu reactioneaza la ierburile roz(Na ca i-am schimbat culoarea!Ai ceva de zis mama natura?*ma trazneste un fulger in cap*Ok am inteles nu trebuia sa fi asa explicita)...A scuzti-ma,ierburile sunt verzi(Na acu esti multumita?)

Se auzi cum cineva ma striga.Ohh nu e iarasi baba aia.Ea continua sa strige ca disperata:

-Ooo,Harryzel!Coboarati catlionti aia blonzi si frumosi jos,pana nu iti iau televizorul.

-Gata!Acum vin.

To be continued...

Ideea cu Harryzel ii apartine unicornului meu sadic LylyTheCriminal.

P.S Multumesc pentru cele 250 de citiri si 56 de voturi.Va multumesc*plang*,sper ca am intrecut Luceafarul cu cantecul meu.

Printesele moderne ·1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum