10.část

6.1K 292 8
                                    


"Podle toho že jsi tady hádám že tě můj chlapec dostal." Překvapená tím co řekl jsem se na něj podívala.Naprosto jsem nerozuměla tomu co měla jeho otázka znamenat.

"Co tím chceš říct?" Zeptala jsem se, pohled opět vracejíc na scénku která se odehrávala přede mnou.

"Že tě Justin ojel." Překvapením z výběru jeho slov jak vypískla zatímco on vypadal jakoby něco takového říkal holkám an potkání.

"Prosím?" Nevěřícně jsem se zeptala.

"Ptáš se protože jsi neslyšela nebo nevěříš tomu že jsem to řekl nahlas?" Pobavení se odráželo v jeho hlase.

"J-já." Zavrtěla jsem hlavou.

"Nemusíš odpovídat, je mi to jasné." Odfrkl si.

Fakt že si myslel že jsem spala s Justinem mě znechutil, nikdo to nemůže brát špatně Justin byl sexy, ale měl svojí pověst a já do ní nehodlala patřit, možná.

"Nespala jsem s ním!" Zavrčela jsem.

"Nevěřím." Odšrouboval víčko od flašky kterou držel v ruce a napil se.

"Popravdě je mi úplně jedno čemu věříš nebo ne, protože já i Justin víme pravdu." Založila jsem si ruce na prsou, rozhodnutá se s ním už dále nebavit.

"Něco se stát muselo, protože tak dlouho jak znám Justina, a že ho znám zatraceně dlouho, nenechal si od svých holek," udělal úvozovky,"říkat jménem.Jenže se zdá že mu to v tvojem případě nevadí." Jeho čelo bylo pokrčené a já doslova mohla vidět jak se mu v hlavě točí kolečka z toho jak zpracovává informace z události která se před chvílí udála.

Nechystala jsem se mu na to nějak odpovídat, nevěděla jsem co bych mu na to měla říct a popravdě myslím že ani nebylo co, mezi mnou a Justinem se nic nestalo, teda až na tu pusu co mi dal, ale to byla spíše pusa jakou dává vnuk babičce, i když jsem si namlouvala že to tak nebylo, když se nad tím zamyslím přesně tak to bylo, žádný jazyk, žádné doteky nic.Jenom rty na rtech.

Takže bych se rozhodně nemohla považovat za jeho další zářez do pažby.

"Já na to příjdu." Promluvil po chvíli ticha které se neslo mezi námi.

"Není nic na co bys měl přijít." Pokrčila jsem rameny, opravdu nebylo, nebo jsem si to jenom namlouvala, protože hluboko uvnitř mě byla touha po něčem víc.

"Popravdě jsem si nemyslel že jsi jedna z těcho co by se zapletla zrovna s Justinem," zachechtal se na což jsem pokrčila obočí.

Odtrhla jsem pohled od Justinových břišních svalů na které jsem měla dokonalý výhled a podívala se do tváře muže který si ze mě utahoval.

"Co tím chceš jako říct?" Nechápavě jsem se zeptala.

"Prostě Justin má svůj vkus na holky.Má rád divoké a vzrušující," uškrnul se."A neber si to špatně, ale když jsem tě viděl popravé vypadala jsi jakože se chystáš jít vypomáhat do domova důchodců." Snažila jsem se pochopit výběr jeho slov a rozluštit co tím chtěl říct, no nemusela jsem dlouho přemýšlet a došlo mi to.Myslel tím že jsem prostě nudná.

Další člověk.

Neměla bych být překvapená, popravdě jsem si libovala v tom být braná za nudnou, protože nudní lidé jsou přehlížení a mě nevadilo být přehlížená, dokud tedy do mého života nevešel, nebo se spíše nepřibojoval vysoký, svalnatý, hnědovlasý Kanaďan s chlapeckým úsměvem a ďolíčkem ve tváři.

Věděla jsem že Justinův vkus na výběr jeho partnerek, pokud se jim tak dá říkat, byl odlišný od toho jak jsem působila já, mohla jsem to na vlastní oči vidět u jeho vybrané rychlovky v koupelně a pak včera když přišel na večeři.Mohla jsem říct jediné, měla jsem daleko do těchto žen.

Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím že bych se změnila, že bych chtěla přestat působit nudně, jenže s ním to bylo jiné.Chtěla jsem mu z nějakého důvodu ukázat že mu mám co nabídnout, že jsem vzrušující, přesto že jsem věděla že to tak nejspíše ani není, protože když se řekne slovo vzrušující představím si hromadu nepřečtených, erotických knížek které bych mohla přečíst, zatímco jiní si představý nějaké obří párty, skoky padákem, sex na veřejnosti nebo něco jiného.

"Rozhodně na tobě něco vidí, protože pokud tě ještě neojel překvapuje mě že si tě drží." Výběr jeho slov byl hrubý, nebudu lhát, ale pokud zná Justina tak dlouho jak tvrdí a sám nechápe proč se se mnou Justin stýká něco na tom bude ne? Dá se vůbec říkat tomu co se děje mezi náma stýkání? A děje se mezi námi něco nebo už začínám být prostě jenom moc okouzlená tímto mužem?

Povzdechla jsem si, má hlava praskala z hromady myšlenek v ní.Promasírovala jsem si spánky a zvedla pohled zpátky k ringu kde Justin ležel na podlaze, jeho hrudník se divoce zvedal s každým jedním nádechem.

Z pohledu Justina

Otevřel jsem dveře, vešel dovnitř, došel do obyváku ze kterého se ozývala televize.Hodil jsem své unavené tělo do koženého křesla a podíval se na televizi ve které běžela nějaká hovadina do které byl Niall naprosto zabraný jakoby tam hrálo porno.

Zavírajíc oči jsem zaklonil hlavu a vydechl.Byl jsem unavený, připadal jsem si jako bych místo těla nosil pytel sraček.

"Nejseš doma nějak brzo?" Ozval se Niallův hlas přerušujíc tu klidnou chvíli ticha.

Neodpověděl jsem mu.Bylo mi jasné že bude mít zasrané narážky na Chloe nebo fakt že jsem jí ještě neojel.Chloe mi vyklopila všechno co ná ní spustil od chvíle co jsem byl mimo doslech, byla roztomila když se styděla za každé slovo kterým citovala Nialla.

"Svatice ti neděla?" Zasmál se pobaveně.

Mé ruce se okamžitě změnily v pěst.

"Cos to kurva řekl?" Vystartoval jsem po něm.Choval jsem se jako totální sráč, ale popravdě mi to bylo úplně u prdele.Věděl jsem že mám čekat takovéhle sračky, vzhledem k tomu jaká je moje pověst, no nechtěl jsem do toho zatahovat jí, ona byla mimo všechny mé záležitosti, mimo všechny ty ženy které se mi válely v posteli.

"Klid brácho," zvedl ruce v obraném gestu, moc dobře věděl že bych mu bez rozmýšlení rozbil hubu, ať už to byl můj kámoš nebo ne."Jenom si tě dobírám tak jako vždy.Ježiš nešil." Zavrtěl hlavou.

Uvolnil jsem své sevřené pěsti a posadil se.

"Musel jsi do ní sypat ty svoje hovadiny?" Natáhl jsem nohy před sebe, uvolňujíc tělo.

"Jenom jsem se ptal na pár věcí, znáš mě.Jsem zvědavej jak malej parchant." Zachechtal se.

"Brácho," začal, hlas už měl vážnější.Otevřel jsem oči a podíval se na něj.Upřeně mě sledoval, kývl jsem hlavou na znak že ho vnímám a on má pokračovat v tom co chce říct."Víš o tom že ta holka ti nedá i kdyby jsi dělal kliky na ptákovi, že jo?"

Zasmál jsem se."Proč myšlíš?" Předklonil jsem se, zvědavost mě ovládla, chtěl jsem vědět podle čeho tak usoudil.

"Protože ta holka je nevinná jak jeptiška." Rozhodil rukama do vzduchu,"Celá zrudla jenom z toho když jsem se jí zeptal jestli jsi jí už ojel." Zavrtěl nevěřícně hlavou."Nedivil bych se kdyby byla ještě panna." 

Zasmál jsem se,"Vůbec nevíš jaká je." A já taky ne, ale zatraceně jsem chtěl.Chtěl jsem znát všechna její tajemství a každou část jejího kurevsky vzrušujícího těla ze kterého jsem zasraně šílel.

"A ty to víš?" Zeptal se."Já ti říkám že narazíš."

"A já ti říkám že to je pičovina." Postavil jsem se, byl jsem rozhodnutý tuhle pičovinu ukončit."Potřebuje někoho kdo jí ukáže správnou cestu a pak," úškr se vytvořil na mém ksichtě,"všechna ta nevinost zmizí a na povrch se dostane její pravá tvář, ta která mě bude škemrat o to abych jí vyjebal." Sebevědomí mi v tomhle rozhodně nechybělo.Byl jsem sebevědomej bastard a díky tomu vždycky dostal každou kterou chtěl.

A Chloe nebude vyjímka.

Okouzlená (Justin Bieber fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat