Když jsem se ten večer naprosto znechucená, vytočená a hlavně vyčerpaná dovlékla domů šokovaně jsem zůstala stát mezi otevřenými dveřmi. Nádherná vůně pečeného kuřete se nesla celým domem a sotva jsem otevřela dveře udeřila mě do nosu. Žaludek mi zaskuhral prázdnotou a v ústech se mi začali sbíhat sliny. Znovu jsem se podívala na číslo které bylo pověšené na dveřích bytu zda jsem správně. Když jsem se přesvědčila o tom že jsem opravdu ve správných dveřích, vešla jsem úplně dovnitř bytu a zavřela za sebou dveře.
„Clare?" Zakřičela jsem do bytu který byl rozsvícený snad v každé místnosti.
„V kuchyni!" Zakřičela nazpátek.
Naprosto šokovaná tím co cítím jsem se vydala do kuchyně. Tomu co jsem viděla jsem nechtěla věřit. Clare pobíhala po kuchyni v obyčejných teplákách, černém vytahaném triku, s rozpadlým drdolem na hlavě a hlavně nenalíčená a k tomu všemu měla na sobě zástěru.
O Clare jsem za ty roky věděla jedno, nevaří. Né že by to neuměla, jenom prostě je líná na to aby strávila čas u plotny či kuchyňské linky celkově, když může čas trávit lakováním nehtů nebo něčeho jiného.
Není to tak že by byla nějaká ta fiflena a puťka, protože nebyl, jenom prostě měla jíné zájmy než já a třičtvrtina dalších žen na světě.
„Je všechno v pořádku?" Zeptala jsem se zatímco jsem sledovala Clare jak otevírá troubu ze které vyšla pára a syčení kuřete které se v ní peklo.
„Jasně, proč by nebylo?" Zasmála se Clare pobaveně, očividně jsem byla jediná komu tohle přišlo naprosto nenormální.
„No," začala jsem, nadechla se nabírajíc trochu odvahy na to vyslovit ty slova. „Vaříš," pokrčila jsem rameny jakoby mě mohla vidět, nemohla, byla mi stále otočená zády.
„Napadlo mě že si můžeme udělat pěkný večer u televize, zkouknout nějaký ten zápas." Jinými slovy se mi chtěla omluvit za to že se chovala poslední dny jako mrcha, ale hrdost jí nedovolí to říct tak radši uvaří mé oblíbené jídlo a budeme se dívat na její nejoblíbenější program, box.
„Super," pousmála jsem se, protože přestože to nakonec skončí u toho co má ráda, ale má snahu a toho si u ní cením.
Popravdě mě tohle potěšilo a zahnalo myšlenky na to jak se z milého, vtipného Mika stal kretén a prasák Mike.
Zastřásla jsem hlavou, snažíc vyhodit ty myšlenky z hlavy, nechtěla jsem si ním kazit večer s Clare který vypadal že bude příjemný.
„Chceš s něčím pomoct?" Nabídla jsem se jí.
„Ne, díky. Běž si dát sprchu, za chvíli to bude hotové." Až moc nadšeně jsem se otočila a rychlou chůzí vešla do koupelny.
Těšila jsem se na jemné, pečené kuřecí maso které uměla Clare udělat tak že se div nerozplývalo na jazyku, rýži a sklenku červeného vína k tomu. Jo, rozhodně to vypadá na příjemný večer u televize.
A měla jsem pravdu. Sotva jsem oblečená do mého domácího oblečení vešla do obyváku naše jídlo už bylo naložené na talíř spolu se zeleninou která byla v menších miskách jako příloha a sklenka s vínem stále hned naproti. Uprostřed stolu stála zapálená svíčka která osvětlovala místnost spolu s televizí která byla sice puštěná, ale její zvuk byl ztlumený na minimum.
„Wow," řekla jsem překvapeně při pohledu na naší soukromou hostinu.
Už je to opravdu nějaká doba co pro mě Clare uvařila a vlastně co jsme měli takový pohodový večer, byla to příjemná změna po tom nekonečném urážení a dobírání si mě.
ČTEŠ
Okouzlená (Justin Bieber fanfiction)
FanficLáska na první pohled? To se stává pouze v zamilovaných knížkách pro pubertální holky a nebo pro zoufalé ženy, které nemají to co chtějí a tak hledají útěchu v románech. Byl můj život jako román? Rozhodně ne. Pokud bych měla popsa...